Directorul Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, Cristian Pistol, afirmă că instituția pe care o conduce a devenit principalul motor al investițiilor realizate prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), prezentând, într-un mesaj publicat pe Facebook, cifrele care arată ritmul accelerat al lucrărilor la autostrăzile României.
Cristian Pistol subliniază că datele oficiale confirmă avansul consistent al șantierelor aflate în lucru.
„Cifrele validate confirmă efortul uriaș: CNAIR este motorul investițiilor din PNRR! Transparența este esențială, iar noul dashboard (interfață grafică) lansat de MIPE arată, negru pe alb, realitatea din teren.
Dar dincolo de grafice și procente, aceste cifre spun povestea unei mobilizări exemplare și a unei echipe consolidate care stă în spatele rezultatelor.
Sunt mândru să spun că echipa CNAIR alături de constructori serioși a demonstrat că se poate”, a transmis Pistol.
A7 și A1, exemplele reprezentative ale ritmului de lucru
Șeful CNAIR a evidențiat în mod special avansul înregistrat pe două dintre cele mai importante proiecte rutiere din PNRR: Autostrada Moldovei (A7) și secțiunea finanțată prin PNRR de pe Autostrada A1.
Pistol susține că instituția a reușit să pună în mișcare șantierele într-un ritm accelerat, valorificând oportunitatea fondurilor europene.
„Într-un timp record, am reușit să transformăm oportunitatea istorică a PNRR în șantiere active. Autostrada Moldovei (A7) prinde contur pe zi ce trece, iar secțiunea finanțată din PNRR pe A1 avansează susținut.
Suntem instituția care „trage” greul în absorbția fondurilor europene și o facem cu profesionalism. În spatele fiecărui jalon atins și a fiecărui kilometru de asfalt turnat stau mii de ore de muncă, decizii rapide și o echipă hotărâtă să lase ceva în urmă”, a explicat el.
Context: presiunea financiară și miza strategică a proiectelor PNRR
Mesajul lui Cristian Pistol vine într-un moment în care proiectele din PNRR reprezintă o cursă contra-cronometru, iar infrastructura rutieră este una dintre cele mai mari componente ale programului.
CNAIR gestionează mai multe proiecte care trebuie finalizate în termene strânse.
Potrivit directorului companiei, ritmul susținut din teren reflectă presiunea imensă, dar și determinarea echipelor implicate. Rezultatele validate prin dashboardul MIPE, spune acesta, sunt dovada că „se poate”.






























Comentează