Confederaţia Naţională pentru Antreprenoriat Feminin (CONAF) a reconfirmat-o pe Cristina Chiriac la şefia confederaţiei, în unanimitate, pentru al treilea mandat consecutiv.
"CONAF îşi reafirmă rolul de organizaţie strategică a economiei româneşti prin reconfirmarea, pentru al treilea mandat consecutiv şi în unanimitate, a Cristinei Chiriac în funcţia de preşedintă", se arată într-un comunicat al organizaţiei transmis, miercuri, Agerpres.
Alegerea survine într-un moment în care organizaţia marchează o etapă definitorie de maturitate prin validarea noului Consiliu Director şi a structurilor teritoriale judeţene, consolidând astfel cea mai extinsă confederaţie patronală din România, cu 31 de sucursale judeţene active.
"Sunt onorată de încrederea acordată şi le mulţumesc colegilor din Consiliul Director pentru sprijinul constant şi pentru angajamentul cu care au contribuit la transformarea CONAF într-o voce puternică la nivel naţional. Ne aşteaptă un mandat în care să consolidăm ce am construit, să inovăm şi să accelerăm proiecte cu impact real pentru România. Ceea ce ne defineşte este structura de leadership, capacitatea de a aduce soluţii concrete pentru mediul de afaceri şi pentru societate", a declarat Cristina Chiriac, preşedinte CONAF, citată în comunicat.
Noul Consiliu Director al CONAF este alcătuit din lideri recunoscuţi ai mediului de afaceri şi ai societăţii româneşti, reprezentând sectoare cheie precum fiscalitatea, real estate, retail, tehnologia, energia, investiţiile şi educaţia.
Echilibrul de gen, complementaritatea expertizelor şi diversitatea perspectivelor definesc această echipă de conducere: Cristina Chiriac (Flori de IE), Daniela Nuţă (AbilityHUB), Nicoleta Munteanu (Kids in Business), Anca Damour (DCraig Real Estate si ELI Parks), Hildegard Brandl (UNITH2B), Daniela Marişcu (AquaticaExperience), Theodora Popa (Transavia Group), Marius Ghenea (Catalyst România), Tatian Diaconu (Real Estate & Urban Regeneration), Gabriel Biriş (Biriş Goran SPARL), Ionuţ Ardeleanu (Auchan România), Gorkem Oran (Edenred România), Dan Oros (Google Central and Eastern Europe)
Noua structură naţională va accelera implementarea unor iniţiative cheie pentru România: incluziunea şi egalitatea de şanse - prin consolidarea rolului femeilor în economie; educaţie - prin programe inovatoare dedicate tinerilor; digitalizarea şi inovarea - pentru competitivitatea mediului de afaceri; parteneriatele public-private - pentru politici economice predictibile şi sustenabile.
"Am reunit în Consiliul Director lideri care acoperă întreaga arhitectură a economiei: de la capital, investiţii şi fiscalitate, până la retail, agricultură, digitalizare şi sustenabilitate. Această diversitate nu este întâmplătoare, ci esenţa forţei noastre: ne putem adapta rapid, putem gândi soluţii complexe şi putem crea conexiuni între domenii aparent diferite. Echilibrul de gen din Consiliul nostru Director este un mesaj clar - dezvoltarea economică are nevoie de leadership inclusiv, iar România poate câştiga prin această complementaritate", a spus Cristina Chiriac.
În paralel, au fost desemnate structurile de conducere ale celor 31 de sucursale judeţene, care vor asigura transpunerea la nivel local a viziunii naţionale.
"Consiliul Director şi reţeaua de sucursale funcţionează ca un mecanism unic: expertiza la nivel central se combină cu dinamica comunităţilor locale. Această sinergie va genera impact real, măsurabil, în economie şi în viaţa oamenilor", a subliniat Cristina Chiriac.
CONAF a implementat sub conducerea Consiliului Director anterior mai multe programe de referinţă, recunoscute şi premiate la nivel naţional şi european.
"Pactul pentru Tineri" - iniţiativă dedicată reducerii abandonului şcolar şi orientării profesionale - a fost potenţat de campania "Clasa M. Clasa Mamelor Minore", care a scos în lumină provocările complexe cu care se confruntă tinerele mame în parcursul lor educaţional (exclusiune, lipsa resurselor, birocraţie, stigmatizare) şi a generat un dialog social şi legislativ.
Campania a fost distinsă cu două premii la PR Awards 2023, la categoriile Public Affairs & Advocacy & Lobby şi Organizaţii non-guvernamentale, Societate civilă, şi a obţinut GOLD Award la categoria PR For Good în cadrul competiţiei COMMA prima competiţie de creativitate şi strategie în Comunicare şi PR din România şi Republica Moldova. De asemenea, "Maratonul pentru Educaţie Antreprenorială", desfăşurat deja în 26 de judeţe, a transformat educaţia antreprenorială într-o experienţă vie, practică şi motivantă pentru noua generaţie.
În cele trei ediţii de până acum, programul a atins rezultate remarcabile: 34.000 de elevi au participat la orele de educaţie antreprenorială, 3.500 de liceeni s-au implicat în scrierea de proiecte, iar 553 de planuri de afaceri au fost înscrise în competiţie. Impactul a fost susţinut de o infrastructură educaţională extinsă - 64 de localităţi, 378 de licee şi 488 de profesori coordonatori - şi de peste 1.000 de antreprenori care au oferit mentorat, au jurizat şi au inspirat tinerii, consolidând astfel legătura dintre şcoală şi mediul real de business.
Confederaţia Naţională pentru Antreprenoriat Feminin este cea mai relevantă confederaţie din România care militează pentru eficientizarea dialogului cu autorităţile, conlucrarea pentru elaborarea de politici publice care să conducă la creştere economică sustenabilă şi sprijină antreprenorii, recunoscându-le meritele. CONAF reprezintă cea mai mare entitate de acest gen din România, o organizaţie care susţine şi promovează antreprenoriatul românesc, lucru fără precedent, care deschide orizonturi de colaborare şi cooperare atât pe plan intern cât şi internaţional. CONAF a luat fiinţă ca urmare a necesităţii de a crea o cultură antreprenorială modernă, sustenabilă şi echitabilă, nu numai pentru antreprenoriatul feminin, ci şi pentru întregul mediu de business. CONAF are în componenţa sa 31 sucursale, 2 federaţii, 12 patronate, 38 asociaţii şi peste 5.500 de companii, peste 245.000 de angajaţi.
CONAF organizează evenimente importante pentru societatea românească, centrate pe educaţie continuă, conştientizare şi găsire de soluţii pentru probleme şi domenii de larg interes public. Dezvoltă şi finalizează proiecte naţionale cu un impact puternic, atât pentru societate, cât şi pentru strategiile de dezvoltare ale autorităţilor centrale şi locale.
Printre proiectele CONAF se numără: "Pactul pentru Tineri", "Maratonul pentru Educaţie Antreprenorială" "DigitalUP" "Pactul pentru Muncă" - în parteneriat cu FPPG, "Pactul pentru Educaţie Antreprenorială", "Romanian Venture Forum" seria de dialoguri deschise, "Turismul Românesc: Între impas şi oportunitate". Acestea au generat pe lângă ecourile în spaţiul public, decizii legislative schimbări pozitive de mentalităţi. Sute de speakeri şi mii de antreprenori au dezbătut în cele mai importante oraşe româneşti, cele mai stringente probleme, în scopul găsirii soluţiilor optime şi celor mai bune strategii de viitor.
Comentează