Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Criza de semiconductori loveşte şi fabrica Ford de la Craiova - Activitate redusă cu o treime

Mediafax
Ford Craiova uzina

Ford „taie“ producţia de maşini la nivel european din cauza crizei microcipurilor. Americanii trimit către Craiova ce componente electronice mai au.

Uzina Ford de la Craiova va fi alături de cea din Köln, Germania, cel mai puţin afectată de criza micro­cipuri­lor, în condiţiile în care alte uzine ale constructorului au chiar şi peste 20 de zile fără producţie în 2021, scrie ZF, potrivit Mediafax.

„Ca urmare a problemei aprovizionării cu semi­con­ductori, care afectează o mare parte din industria auto glo­bală, în perioada 26 aprilie - 21 mai Secţia de Pro­ducţie Vehicule de la Ford Craiova va opera în două schim­buri (în loc de trei). În plus, estimăm în acest mo­ment 6 zile fără producţie de vehicule, în data de 29 apri­lie, respectiv în perioada 10 - 14 mai, precum şi 10 zile fără producţie de mo­toare, în perioada 26 aprilie - 14 mai. Con­tinuăm totodată să prioritizăm configuraţiile cheie de vehi­cule, gestionând în mod eficient volumele noastre alo­cate de semiconductori“, a spus Ana-Maria Timiş, Com­munications & Public Affairs Manager - Romania & Eastern Europe.

Potrivit Automotive News Europe, cel mai puţin afec­tat­e uzine sunt cele din Köln, Germania, unde Ford pro­duce modelul Fiesta, şi Craiova din România, unde sunt pro­duse modelele Puma şi EcoSport.

Uzina din Köln va fi opri­tă câteva zile în intervalul 21-23 aprilie şi 28-30 aprilie, iar compania urmează să analizeze dacă vor exista şi alte opriri.

Citat de Automotive News, Jim Farley, CEO-ul Ford Motor Company, a declarat că problema microchipurilor este cel mai mare şoc pe care l-a simţit industria auto la nivel mondial pe măsură ce dealerii rămân fără stocuri iar constructorii „jonglează“ cu producţia la nivel global.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.