3 tehnici de persuasiune folosite în marketing online
Ai observat cum nimănui nu îi place să i se vândă, dar în același timp tuturor le place să cumpere? Înțelegerea modului în care gândesc potențialii tăi clienți este crucială pentru succesul afacerii tale, iar aici îți pot fi de folos câteva principii ale psihologiei umane.
Atunci când îți construiești strategia de marketing digital, pe lângă aspectele legate de cifre, de SEO, de trafic pe website ș.a.m.d. îți va fi de folos să integrezi câteva principii psihologie de persuasiune, care îți vor duce afacerea la alt nivel. În cele ce urmează, îți prezentăm 3 tehnici psihologice de persuasiune care îți vor aduce cu siguranță rezultate mulțumitoare, mai ales dacă ții cont și de principiile SEO.
Autoritatea
Internetul este plin de reclame și de o mare vastă de informații, mai mult sau mai puțin adevărate. Nu-i așa că și tu îți filtrezi informațiile pe care le găsești și le iei în considerare doar pe cele care vin din partea persoanelor avizate? Ei bine, și potențialii tăi clienți fac același lucru.
Poziționându-te pe piață ca și specialist în domeniul tău de activitate și oferind informații bine documentate și valoroase, vei crește încrederea pe care oamenii o au în produsele sau în serviciile tale. Astfel, ei vor fi mult mai dispuși să cumpere ceea ce ai tu de oferit.
Simpatia
Conform specialistilor din domeniul psihologiei, oamenii reacționează cel mai bine cu persoanele (și cu brandurile) care le plac. Suntem convinși că și tu relaționezi mult mai bine cu persoanele cu care simți că te asemeni ca și valori, care te complimentează și cu care simți că poți coopera.
În marketing online, această simpatie trebuie să reprezinte o înțelegere profundă a consumatorului, dar și relaționarea constantă cu acesta. Asigură-te că îți acorzi timp să îți cunoști clienții, să le înțelegi nevoile, dorințele și aspirațiile. Apoi, construiește-ți serviciile și produsele în așa fel încât să le poată fi lor de ajutor.
Emoțiile de bază
Consumatorii rezonează cu emoții profunde. Reușind să trezești emoțiile potențialilor tăi clienți, aceștia vor empatiza mai ușor cu afacerea ta și vor fi mai tentați să încerce ceea ce ai tu de oferit.
În marketing online este foarte ușor să le arăți clienților tăi ce se află în spatele cortinei. Nu ezita să fii vulnerabil și împărtășește cu urmăritorii tăi emoțiile care stau dincolo de business.
Dacă simți că ai nevoie de ajutor să pui aceste principii în practică sau să îți construiești strategiile de marketing online și SEO, te sfătuim să apelezi la ajutorul unei agenții specializate în aceste servicii.
Comentează