DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Cum să prepari un suc de fructe (smoothie) perfect?

Pinterest
smoothie suc de fructe

Nu trebuie să te gândești prea mult atunci când vine vorba de a crea un smoothie. Cele mai bune sucuri sunt create, de obicei, improvizând cu ceea ce ai deja prin casă. Poți adăuga o banană mai bine coaptă, o mână de spanac sau jumătate de cutie rămasă de lapte de cocos. Într-un cocktail amestecat gustos, adăugarea a câte puțin din fiecare poate creea o aromă unică.

Formula de bază pentru smoothie-uri

Când creezi smoothie-uri cu fructe acasă, poți folosi această rețetă simplă și de bază ca referință. Iată ingredientele de care vei avea nevoie, împreună cu cantitățile recomandate pentru a pregăti un smoothie de 500 de grame:

  • două căni de fructe congelate
  • o cană de fructe proaspete
  • jumătate de cană lichid la alegere (lapte, apă)
  • un sfert de cană iaurt, pe care îl poți găsi săptămâna aceasta redus, în catalogul Kaufland
  • una/două linguri îndulcitor.

Iată câteva recomandări pentru prepararea unui smoothie hrănitor, rotunjit, acum că știi formula fundamentală.

Alege o bază lichidă

Pentru un smoothie mai cremos, poți folosi apă filtrată, apă de cocos sau orice lapte vegetal (cum ar fi lapte de ovăz, de migdale, de soia sau lapte de alune). Sucurile de fructe, pe de altă parte, ar trebui evitate de cele mai multe ori, deoarece conțin zahăr inutil.

Începe prin a adăuga fructe congelate

Fructele congelate sunt grozave pentru a păstra smoothie-ul rece și cremos. Poți toca și congela fructe proaspete sau chiar cumpăra pachete de fructe congelate din magazin. Săptămâna aceasta la Lidl, găsești cele mai bune prețuri la alimentele de care ai nevoie pentru a crea sucul tău preferat.

Verdețuri și legume pot fi adăugate alături de fructe

Verdețurile proaspete cu frunze, cum ar fi spanacul, salata, sau varza adăugate în suc sunt o modalitate simplă de a-ți introduce alimentele sănătoase în alimentație. Cu toate acestea, la aceste smoothie-uri cu conținut scăzut de zahăr se pot adăuga dovlecei sau conopida pentru a oferi un plus de nutrienți și fibre.

Ia în considerare includerea unor grăsimi bune

Grăsimile sănătoase ajută la absorbția vitaminelor și mineralelor solubile în grăsimi din fructe și legume. O lingură de unt de migdale, un strop de ulei de cocos, o felie de avocado sau o varietate de semințe precum semințele de chia sau semințele de in sunt tot ce ai nevoie pentru a face asta.

Superalimentele și adaosurile de proteine ​​sunt avantajoase

Cu cele mai simple ingrediente, poți să dai un plus de sațietate și pot aduce mai multe beneficii smoothie-ului tău. Condimente precum scorțișoara și turmericul, precum și superalimentele precum fructele goji și pudra de matca sunt exemple bune. Află aici tot ce trebuie să știi despre pudra de matcha.

Desigur, poți merge la magazin sau la o cafenea și poți comanda un smoothie pentru 15 sau chiar 20 de lei. Să-ți faci propriul tău suc nu numai că este mai puțin costisitor, dar poți, de asemenea, să-l modifici după pofta inimii și să faci mai multe porții simultan.

Urmărește-ne:
ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.