Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Cum stau televiziunile din România din punct de vedere financiar

televiziune

Principalele televiziuni din România au avut în 2014 afaceri totale de peste 260 de milioane de euro. Potrivit bilanțurilor depuse de acestea la Ministerul de Finanțe, pro TV a avut anul trecut 134 de milioane de euro și a trecut pe profit.

Citește și: Ajutor de stat pentru televiziunile de știri

Dacă în 2013 Pro TV SRL, compania care operează licențele Pro TV, Acasa, Acasa Gold, MTV, Pro Cinema, Sport.ro, a avut o pierdere de 19,3 milioane de euro, în 2014, compania a avut un plus de 7 milioane de euro. De menționat că posturile de radio, care au trecut anul acesta în portofoliul RCS&RDS, erau în 2014 operate tot de Pro TV.

Antena TV Group, compania care reunește posturile Antena 1, Antena Stars, Euforia, ZU TV, a avut anul trecut afaceri 61,4 milioane de euro, însă au trecut pe pierdere. Compania deținută de familia Voiculescu a avut în 2014 o pierdere de 13 milioane de euro.

Postul Kanal D, al treilea în audiență, dar ca și cifră de afaceri, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 18,3 milioane de euro. Postul turcesc rămâne pe pierdere, de 3,7  milioane de euro.

Prima Broadcasting a ajuns pe profit. Compania care operează postul Prima TV a avut anul trecut o cifră de afaceri de 9,8 milioane de euro și un profit de 2,2 milioane de euro. Asta în timp ce, cu un an înainte a avut 15,6 milioane de euro și o pierdere de 9,5 milioane de euro. De menționat că, în 2013, pe această companie funcționau și Kiss TV, Kiss FM, Rock FM și Magic FM.

Sursa: paginademedia.ro

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.