Curtea de Conturi a României a operaţionalizat adresa de e-mail [email protected], la care cetăţenii şi societatea civilă pot trimite, în următoarele două săptămâni, propuneri de teme de audit în vederea pregătirii Programului de activitate al instituţiei pentru anul 2026.
Astfel, conform unui comunicat al instituţiei, în perioada 13 - 28 noiembrie 2025, cetăţenii interesaţi de auditul public extern realizat de Curtea de Conturi asupra modului de gestionare a resurselor publice pot recomanda teme de audit pe adresa de e-mail dedicată, conform Agerpres.
"Propunerile de teme/subiecte de audit colectate de la cetăţeni vor fi transmise către structurile de audit responsabile de domeniul sau de entităţile vizate, pentru analizarea oportunităţii includerii în proiectul programului de activitate. Aceste propuneri vor fi analizate din punct de vedere al impactului socio-economic al auditului asupra activităţilor desfăşurate de entităţile în cauză", se menţionează în comunicat.
Adresa de e-mail va fi operaţională şi după perioada menţionată (13-28 noiembrie), iar temele propuse ulterior vor rămâne în atenţia Direcţiei Programare, raportare şi sinteze.
"Pentru Curtea de Conturi, dialogul cu părţile interesate - comunicarea cu cetăţenii, în acest caz - reprezintă o componentă strategică în dezvoltarea instituţională şi o oportunitate de a îmbunătăţi performanţa şi impactul activităţilor de audit", subliniază reprezentanţii instituţiei de audit.






























Comentează