Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Dana Budeanu: Vlăduț Magicianu' s-a gândit să dea banii la influenceri. Asta fac ei din banii noștri!

dana budeanu

În cadrul rubricii găzduite de STIRIPESURSE.RO ”Verdict Politic”, Dana Budeanu, îl critică dur pe Vlad ”Magicianu” Voiculescu, pentru că el gândise o campanie de vaccinare în care să implice influenceri și medici, care să le vorbească oamenilor despre vaccinare.

”A ieșit Vlăduț Magicianu și ne-a anunțat că el i-a zis lui Cîțu să facă, așa, o campanie cu medici și cu influenceri ca să convingă lumea să se înțepe și că, Cîțu ăsta nu a dat curs acestei propuneri a lui Magicianu. Adică, să repet: Magicianu voia să dea niște bani la medici și la influenceri, să iasă ăia pe TV-uri și pe cașcavalete să vă spună vouă să vă înțepați. Asta era marea campanie a lui Magicianu, pe care nu a vrut Cîțu să o facă. Asta fac politicienii pe banii voștri! Asta este strategia lor: din banii voștri să dea niște cașcavalete la ăia, strategia lor, strategic ei asta fac. Asta este marea strategie pentru campania de înțepat. În loc să te fi gândit, tu, Magiciene, care cine știe cum dracului ai ajuns ministru, ce treabă au influencerii sau toți fătălăii ăia de medici care vin la TV cu înțepatul? Când tu trebuie să ieși să spui oamenilor exact ceea ce se întâmplă! Nu vă e, bă, rușine! Asta faceți voi pe banii noștri? (...) De ce n-au difuzat TV-urile moca această campanie? Suntem într-o pandemie și toți trebuie să promoveze moca astfel de mesaje! De ce iau Tv-urile bani de la Guvern pentru campania de înțepat? Explicați asta!”, spune Dana Budeanu.

 

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.