De ce un mecanic auto experimentat evită aceste mașini? „Costurile întreținerii sunt enorme”

Autor: Lucian Negrea, Reporter

Publicat: 01-10-2024

Actualizat: 01-10-2024

Article thumbnail

Sursă foto: drive.com.au

Mecanicii auto, care petrec zilnic ore sub capota mașinilor, au o perspectivă valoroasă asupra fiabilității și calității vehiculelor. Aceștia știu exact care modele suferă defecțiuni frecvente și costisitoare, dar și care mașini reprezintă o investiție nefericită. Într-o discuție cu GOBankingRates, Chris Pyle, mecanic auto și expert la Just Answer, a dezvăluit nouă mașini pe care nu le-ar cumpăra niciodată și motivele pentru care acestea nu merită achiziționate, scrie ziare.com.

Pe primul loc în lista vehiculelor de evitat sunt mașinile Tesla și Rivian. Deși vehiculele electrice precum Tesla Model 3 sunt cunoscute pentru tehnologia lor avansată și performanțele de excepție, costurile de reparație sunt exorbitante. Potrivit lui Pyle, reparațiile la un Tesla ajung la o medie de 5.552 de dolari, din cauza pieselor unice și greu de găsit. Același lucru se aplică și pentru vehiculele Rivian, unde costurile reparațiilor după accidente sunt mult mai mari decât estimările inițiale. Un proprietar de Rivian a raportat că o reparație minoră i-a costat peste 42.000 de dolari, mult peste estimările asigurării.

Avertizează și împotriva mașinilor mari

Pyle mai avertizează împotriva achiziționării oricăror camioane noi, fie ele de la Ford, Dodge, Chevy, Nissan sau Toyota, din cauza ratei mari de depreciere în primii cinci ani de utilizare. De asemenea, Jeep Renegade și Fiat 500 sunt modele de evitat din cauza frecvenței ridicate a reparațiilor. În timp ce Ford Fiesta și mai multe modele Nissan, produse între 2013 și 2018, sunt cunoscute pentru problemele frecvente cu transmisia CVT, care necesită reparații costisitoare și dificil de efectuat.

Lista completă a vehiculelor de evitat, conform lui Chris Pyle, evidențiază importanța luării în considerare a costurilor ascunse atunci când achiziționăm un autoturism, de la reparații și piese, până la rata de depreciere.

Google News
Explorează subiectul
Comentează
Articole Similare
Parteneri