Decizia ȘOC luată de Lidl, pentru prima dată în istorie. GIGANTUL vrea să dea lovitura într-un nou domeniu în România

Autor: Alexandra Cruceru, Redactor

Publicat: 21-09-2017

Actualizat: 21-09-2017

Article thumbnail

Sursă foto: stiripesurse.ro

Discounterul german Lidl, prezent pe piaţa locală cu peste 200 de unităţi, a deschis un magazin de tip pop-up (temporar) în clădirea de birouri Magheru One de pe bulevardul Magheru din Capitală, informează Ziarul Financiar.

Acesta vinde colecţia de haine „esmara by Heidi Klum” care este disponibilă şi în celelalte magazine din ţară ale brandului. Esmara este brandul nemţilor pe zona de haine, iar pentru această colecţie grupul a colaborat cu fotomodelul internaţional Heidi Klum, având tema Heidi and The City, inspirată de New York, oraşul preferat al vedetei. Colecţia a fost lansată simultan în 28 de ţări din lume şi pune la dispoziţia femeilor piese vestimentare versatile, într-o varietate de stiluri şi imprimeuri.

 

Google News
Explorează subiectul
Comentează
Articole Similare
Parteneri