Vocea României a coborât aseară în clasamentul de audiență la nivelul întregii țări, pe un loc cu care nu a prea fost obișnuită: trei, după finala iUmor și un serial turcesc, potrivit paginademedia.ro.
iUmor a fost vineri seara vocea întâi, pe publicul comercial, iar Kanal D a condus la nivel național.
Depășită pe publlicul comercial de Antena 1 și de Kanal D, la nivel național, show-ul de talente a fost lider doar la orașe, cu ultima semifinală din sezon.
CITEȘTE ȘI: NU mai arunca la gunoi cojile de portocale. Sunt foarte utile pentru curăţenie în casă
iUmor, care a avut aseară ediția finală, a dominat pe publicul comercial, atât pe intervalul Vocea României (20.30 - 00.00), cât și pe cel al show-ului iUmor, care a fost mai lung (20.00 - 00.50).
Este pentru a doua oară în acest sezon când Vocea României este bătută de iUmor, pe publicul comercial, zonă pe care Pro TV este greu de depășit. Prima dată s-a întâmplat în urmă cu două săptămâni, când show-ul Antenei 1 a avut o ediție specială, cu roasturi.
Săptămâna trecută, Vocea a fost depășită doar la nivel național, de Kanal D