DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Dezvăluiri despre practicile șefului CFR: Închiriază locomotive bune și când apar defecțiuni nu pot înlocui în timp scurt cele stricate

A1.ro
tren

Rodrigo Maxim, președintele Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR), a declarat la Antena 3, despre reacția halucianantă a șefului CFR, Ovidiu Vizante, în cazul trenului plin de copii, care a rămas zece ore în câmp, în noaptea de miercuri spre joi.

După ce 30 de copii şi mai multe persoane în vârstă, au stat blocate o zi şi o noapte într-un tren al groazei, fără apă, fără mâncare, fără telefon, în întuneric şi batjocoră, șeful CFR, Ovidiu Vizante, s-a scuzat spunând că "a fost un moment de lipsă de concentrare pe fondul oboselii acumulate după o noapte petrecută la serviciu, sub nicio formă nu vreau să se înțeleagă că aș fi indiferent la disconfortul pasagerilor".

Rodrigo Maxim (FSTFR) a declara că Vizante închiriază locomotivele bune unor terți, iar acesta este unul dintre motivele pentru care CFR Călători se confruntă cu astfel de defecțiuni și nu pot înlocui în timp scurt locomotivele stricate.

"Nu am înțeles, pentru că ne-a mințit și pe noi de atâtea ori. Ne spune că are surplus de mecanici de locomotive și nu are surplus de locomotive, pentru că închiriază la alții locomotive și noi nu avem să dăm la tren, decât locomotive vechi, defecte, insuficiente, asta poate să fie una din cauze.", spune președintele Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România

"Realitatea e că sunt locomotive insuficiente și mecanici insuficienți și nu se face schimbul de generații, pe care noi l-am solicitat directorului general.

Asta ne întrebăm și noi. Cum de închiriază locomotive către operatorii privați și noi nu avem suficiente locomotive la trenuri. Că le închiriază pe cele mai bune iar cele vechi rămân defecte în parcuri și apar nemulțumiri. (...) Sunt cârpite. Va dați seama, e că și cum ai avea o mașină veche.

Putea să le asigure microbuz, alt mijloc de transport alternativ. Pentru că distanța oricum nu era mare, de la Fundulea la București, și putea să le trimit[ și apă și restul. Modul în care a procedat directorul lasă de dorit.

Guvernul României și domnul prim-ministru ar trebui să se gândească că CFR Călători nu are bugetul de venituri și cheltuieli pe 2021 aprobat, încă" a mai declarat acesta.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.