Gaze oprite într-un imobil din Sectorul 3: Peste o sută de clienți sunt afectați

Autor: Liana Ganea

Publicat: 22-11-2025 18:21

Article thumbnail

Sursă foto: Facebook

Distrigaz Sud Reţele a oprit temporar alimentarea cu gaze a unui imobil din strada Drumul Gura Caliţei, fiind afectaţi 126 de clienţi casnici şi non casnici, potrivit unui comunicat de presă al companiei.

"Distrigaz Sud Reţele aduce următoarele precizări cu privire la întreruperea temporară a alimentării cu gaze naturale a instalaţiei comune de utilizare ce alimentează imobilul situat pe strada Drumul Gura Caliţei nr. 60 - 62, bloc Corp C2, din sectorul 3 al municipiului Bucureşti: În urma unui incident produs la instalaţia de utilizare a gazelor naturale, ce alimentează imobilul de la adresa mai sus menţionată, s-a declanşat electrovana de siguranţă montată pe aceasta. Ca urmare, pentru asigurarea condiţiilor de securitate, Distrigaz Sud Reţele a închis şi sigilat robinetul de branşament care alimentează instalaţia de utilizare, astăzi, 22 noiembrie 2025, începând cu ora 12:47. Ca urmare a acestei întreruperi neprevăzute sunt afectaţi 126 de clienţi casnici şi non casnici alimentaţi prin intermediul acestei instalaţii comune de utilizare", se arată în comunicatul remis Agerpres.

Distrigaz Sud Reţele menţionează că a luat această măsură până la remedierea, de către o firmă autorizată ANRE, a defecţiunilor instalaţiei de utilizare, care au condus la declanşarea electrovanei de siguranţă. Potrivit legislaţiei în vigoare, instalaţia comună de utilizare aparţine clienţilor şi nu se află în responsabilitatea Distrigaz Sud Reţele.

Conform reglementărilor elaborate şi aprobate de ANRE, pentru reluarea alimentării cu gaze naturale, de către Distrigaz Sud Reţele, a clienţilor afectaţi, este necesară îndeplinirea următoarelor condiţii: contractarea, de către clienţi, a unui operator economic autorizat ANRE pentru remedierea defectelor şi efectuarea reviziei tehnice a instalaţiei de utilizare; transmiterea către Distrigaz Sud Reţele a documentelor justificative întocmite de către respectivul operator economic.

După reluarea alimentării cu gaze naturale, în cazul în care clienţii simt miros de gaze, sunt rugaţi să apeleze Centrul de Apeluri şi Depanaj Urgenţe Gaze la numerele de telefon: 021 9281, 031 9031 sau 0800 877 778, să aerisească imediat încăperea, să nu provoace scântei, să nu acţioneze întrerupătoarele electrice, să nu folosească aparatele electrocasnice şi, dacă este posibil, să închidă robinetul de alimentare cu gaze naturale.

Google News
Explorează subiectul
Comentează
Articole Similare
Parteneri