Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Două noi tipuri de cafea proaspăt măcinată pe piața românească

cafea

Inmedio a introdus în magazinele sale cafeaua proaspăt măcinată Doncafé, în două variante de dozaj: mică și mare.

Campania „Mică. Mare. Măcinată.” se adresează tuturor celor care își încep ziua cu o cafea bună și îi îmbie la o oprire pentru doza de plăcere și energie în galeriile comerciale și în mall-urile în care sunt amplasate magazinele Inmedio. Pentru a le face consumatorilor cunoștință cu noul produs, Inmedio și Doncafé lansează în luna iulie și o promoție aromată: cei care comandă o cafea mică primesc una mare. Campania se desfășoră până pe 10 august, în limita stocului disponibil.

Inmedio și-a propus să anunțe consumatorii de cafea că de acum se pot bucura de noi beneficii atunci când își cumpără cafeaua din rețeaua de magazine: pentru că boabele sunt proaspăt măcinate, ei se vor delecta cu un gust mai intens și mai bogat. În plus, acum pot alege doza ideală de cafea, după poftă sau nevoie.

Campania a fost concepută și dezvoltată împreună cu agenția Republika, iar numele ei pornește de la acel „MMM...!” pe care o cafea proaspătă și intens aromată îl provoacă degustătorilor. Mai mult decât o onomatopee, este acronimul beneficiilor pe care Inmedio le oferă clientilor de cafea: cele două opțiuni de dozaj (mică și mare) și faptul că este proaspăt măcinată. Inmedio oferă în luna iulie și 10.000 de cafele pentru zile mai productive și mai plăcute.

„Pentru consumatori, cafeaua este un ritual zilnic important: un pick-me-up la trezire, un combustibil la lucru, un liant social în timpul liber. Mai presus de toate, cafeaua înseamnă plăcere. De aceea, ne-am propus să oferim clienților noștri doza zilnică de plăcere în această nouă formă – proaspăt măcinată și în două variante de dozaj. Mai mult decât atât, în luna iulie le vom oferi clienților și 10.000 de cafele din partea casei, pentru ca ei să încerce noua rețetă, din boabe proaspăt măcinate”, spune Petruța Ioniță, reprezentant Inmedio.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.