Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Electrica anunţă că suspendă activitatea din centrele de relaţii cu clienţii, până în 20 martie

Electrica Furnizare
Electrica Furnizare

Electrica Furnizare a anunţat, luni, că a decis să suspende activitatea din centrele de relaţii cu clienţii, în perioada 17.03.2020-20.03.2020. Compania încurajează folosirea canalelor alternative de comunicare şi de plată, potrivit news.ro.

”Având în vedere evoluţia situaţiei legată de Coronavirus (Covid-19), Electrica Furnizare, compania de furnizare a energiei electrice şi gazelor naturale din cadrul Grupului Electrica, a decis să suspende temporar activităţile care presupun interacţiunea directă cu clienţii, în concordanţă cu recomandările şi măsurile adoptate de autorităţi. Astfel, pentru a proteja sănătatea clienţilor, a partenerilor şi a angajaţilor companiei şi, implicit, pentru limitarea răspândirii Coronavirus în comunităţile în care ne desfăşurăm activitatea, toate centrele de relaţii cu clienţii din arealul SFEE Transilvania Sud, SFEE Transilvania Nord, SFEE Muntenia Nord, inclusiv punctele de lucru din Bucureşti, Iaşi şi Tulcea, îşi vor suspenda temporar activitatea, în perioada 17.03.2020-20.03.2020, urmând să reevaluăm situaţia în funcţie de evoluţia contextului epidemiologic”, a transmis, luni, Electrica Furnizare.

Clienţii şi partenerii Electrica Furnizare sunt încurajaţi să utilizeze următoarele canale alternative de comunicare:

Portalul şi aplicaţia mobilă MyElectrica

Contul de client MyElectrica face posibilă gestionarea relaţiei cu Electrica Furnizare de la distanţă, oferind utilizatorului acces la:

• factura în format electronic;

• transmiterea indexului prin autocitire;

Citește și: RCS&RDS, mesaj pentru toți clienții săi! Recomandarea făcută luni, în plină criză declanșată de coronavirus

• plata online a facturilor;

• vizualizarea istoricului facturilor;

• vizualizarea graficului de consum;

• eviden¬ţa plăţ¬ilor la zi.

Linii telefonice dedicate

Atât linia dedicată comunicării indexului autocitit (0800 800 048, Telverde, apel gratuit, non-stop), cât şi linia de Call-center pentru informaţii comerciale (0244 406 006, apel taxabil, tarif normal, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00) sunt disponibile pentru a contacta furnizorul.

Formular de contact online

Pentru încheierea unui contract de furnizare sau pentru obţinerea de informaţii care privesc contractul, facturile emise, plăţile efectuate, termenele de plată, metodele de facturare, tarifele ori echipamentele de măsurare a energiei electrice, Electrica Furnizare pune la dispoziţia clienţilor săi formularul de contact online.

Corespondenţă prin e-mail

Pentru solicitarea sau transmiterea oricăror informaţii de natură comercială, clienţii pot contacta furnizorul şi prin intermediul adreselor de e-mail: clienti.mn@electricafurnizare.ro, clienti.ts@electricafurnizare.ro sau clienti.tn@electricafurnizare.ro.

Pagina de Facebook

Achitarea facturilor de energie electrică sau gaze naturale poate fi efectuată prin utilizarea modalităţilor alternative de plată: MyElectrica, ATM-uri, terminale de plată, internet banking sau virament bancar.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.