Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

E.ON România a centralizat peste 1,8 milioane de conturi active, în creştere cu aproape 30% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut

www.radioresita.ro
e.on

Peste 1,8 milioane de conturi active erau înregistrate până la începutul lunii noiembrie, în platforma E.ON Myline, deţinută de furnizorul de gaze naturale şi energie electrică E.ON România, în creştere cu 30% faţă de aceeaşi perioadă din 2020, arată datele centralizate de către companie.

Potrivit sursei citate, prin intermediul E.ON Myline, se pot afla informaţii despre sold, se poate transmite autocitirea indexului de energie electrică/gaze naturale, factura electronică, plata online a facturilor, istoricul de consum, data la care expiră verificările şi reviziile instalaţiilor de gaze naturale, soluţiile E.ON de eficientizare a consumului de energie, modificarea convenţiilor de consum sunt o parte a informaţiilor de interes pe care le veţi putea descoperi în contul E.ON Myline.

Până la începutul lunii noiembrie, pe platforma online a E.ON erau înregistrate peste 1,8 milioane de conturi active, în creştere cu aproape 30% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Din acest total, mai mult de 1,2 milioane au ales facturile, cu 80% peste datele din urmă cu un an.

De asemenea, în acest an, până la începutul lunii noiembrie, au fost efectuate peste 7,6 milioane de plăţi online, de aproape patru ori mai multe decât în perioada similară a anului trecut. În acelaşi registru ascendent se încadrează şi transmiterea indexului contorului de gaz/electricitate, în acest an fiind înregistrate peste 6,7 milioane de autocitiri prin portalul nostru, cu 64% mai multe faţă de anul trecut.

Începând cu data de 1 decembrie, timp de 24 de zile, clienţii companiei pot descoperi funcţionalităţile contului E.ON Myline şi vor intra, automat, în concursul cu premii zilnice care constau în energie gratuită, timp de o lună.

"Vom face astfel o incursiune zilnică în Calendarul Advent şi vom avea ocazia nu doar să aflăm mai multe despre serviciile oferite de E.ON Myline, dar putem deveni şi mai sustenabili, optimizându-ne consumul de energie şi reducând amprenta de carbon, dar şi costurile aferente facturilor de energie. Cum putem face asta? Toţi cei care au cont pe platforma online sau cei care vor deveni utilizatorii acesteia în perioada 1 - 24 decembrie şi vor interacţiona cu Calendarul Advent vor intra automat în concursul cu premii zilnice care constau în energie gratuită, timp de o lună, pachete de becuri inteligente şi întrerupătoare, prize smart sau senzori de mişcare. Câştigătorii vor fi desemnaţi în urma tragerii la sorţi, care va avea loc pe 7 ianuarie 2022", se arată într-un comunicat de presă al E.ON România, transmis luni AGERPRES.

E.ON Energie România, membră a Grupului german E.ON, este furnizor integrat de gaze naturale, electricitate şi soluţii energetice având un portofoliu variat format din circa 3,4 milioane de clienţi, atât rezidenţiali, cât şi companii şi municipalităţi.

Grupul E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie, cu o prezenţă consolidată de-a lungul a circa 16 ani. De la intrarea pe piaţa din România, compania a investit circa 1,8 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor. Totodată, valoarea contribuţiilor virate la bugetul de stat şi bugetele locale se ridică la 2,5 miliarde de euro.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.