Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Evelina, unul din cei 7.000 de copii sprijiniți de Părintele Dan Damaschin, a intrat la Facultatea de Medicină

Inquam Photos / George Calin
admitere medicina

Evelina, unul din cei 7.000 de copii sprijiniți de Biserica Maternității Cuza Vodă și de Asociația Glasul Vieții, a intrat la Facultatea de Medicină. Anunțul a fost făcut de Părintele Dan Damaschin, inițiatorul campaniei „Grăuntele de muștar”, prin care acesta dăruiește anual haine și rechizite copiilor din zonă lipsiți de posibilități materiale notază basilica.ro.

„În această seară am plâns de fericire împreună cu ea”, a scris părintele. „De ce? Pentru că visul ei a devenit realitate. Vă dați seama că Evelina și-a împlinit visul și pentru că dumneavoastră, prin dragostea și jertfelnicia cu care ne copleșiți, sunteți mereu aproape de copiii noștri minunați?”

Evelina a reușit după ani de muncă. Deși au fost patru candidați pe fiecare loc disponibil, tânăra a fost admisă printre primii pe listă la UMF Iași.

Campania părintelui Dan Damaschin continuă și anul acesta. Pentru a cumpăra haine, rechizite și alte produse de necesitate, donatorii pot alege din listă un copil. Costul pachetului pentru fiecare copil este de 250 de lei sau 50 euro, dar se poate dona orice sumă, mică sau mare.

Părintele preferă să primească bani, deoarece cu 250 de lei reușește să facă foarte mult, comandând încălțăminte și haine direct la micile ateliere locale.

Dar puteți trimite și pachete cu haine și produse prin poștă sau curier, la adresa: Biserica Maternității ,,Cuza-Vodă”, Iași, Str. Cuza-Vodă, nr. 34

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.