Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Evoluție NEAȘTEPTATĂ - Pandemia a dus la creșterea vânzărilor la înghețată, dar și scăderi mari a vânzărilor la deodorand

pixabay
boom

Păstrarea distanţei sociale şi numărul mare de persoane care muncesc de acasă şi nu mai merg zilnic la birou a dus la o scădere a vânzărilor de deodorant la nivel mondial, arată un studiu citat de CNN preluat de mediafax.

Vezi și: Mihai Tudose, DEZLĂNȚUIT: Nu uitați să purtați mască... începe să pută. Bani au fost și sunt, de vreme ce se duc spre presă!

Compania de bunuri de consum Unilever a publicat un raport care arată că în perioada pandemiei a scăzut cererea pentru produse de îngrijire personală. Compania, care deţine mărci precum săpunul Dove şi deodorantul Axe, a spus că blocajele impuse de guverne au dus la scăderea vânzărilor.

Totuşi, Unilever nu a pierdut pe toate palierele, dimpotrivă. Compania deţine şi mai multe mărci de îngheţată, iar vânzările pentru aceste produse au crescut pe măsură ce oamenii consumă mai multe alimente acasă.

„Consumatorii au mâncat mai multe supe şi au adăugat la masă mai multe maioneze şi sosuri, iar ca desert au ales îngheţata”, a declarat CEO-ul Unilever, Alan Jope, citat de CNN Business.

Vânzările de îngheţată consumată acasă au crescut cu 15% în prima jumătate a anului, iar în lunile aprilie şi iunie, creşterile au fost chiar cu 26% mai mari faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.