DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Facebook lansează o nouă campanie pentru a-i scoate pe americani la vot la alegerile prezidențiale

Facebook_New_Logo_(2015).svg

Facebook lansează în această săptămână o nouă iniţiativă care urmăreşte să îi îndemne pe americani să meargă la vot la alegerile prezidenţiale de la 3 noiembrie, cel mai recent efort al reţelei de socializare de a încerca să arate că este un actor responsabil odată cu apropierea scrutinului, relatează AFP, potrivit Agerpres.

Grupul a demarat luni o amplă campanie de sensibilizare prin care îi încurajează pe utilizatori să acceseze centrele sale virtuale de informare asupra votului, unde oamenii pot vedea cum să se înregistreze pentru vot, cum să voteze prin corespondenţă sau cum să se înscrie ca voluntari în secţiile de votare.

Campania va fi difuzată pe principalele posturi de televiziune şi radio din SUA, precum şi pe site-urile de ştiri.

Iar începând de sâmbătă grupul prezintă informaţii similare pe aplicaţiile sale Facebook, Instagram şi Messenger.

Compania lui Mark Zuckerberg intenţionează de asemenea să transmită marţi pe aplicaţia Facebook un program de o oră special numit ''Vote-A-Thon'' şi unde vor apărea mai multe vedete şi personalităţi publice.

Reţeaua de socializare susţine că a ajutat deja 2,5 milioane de persoane să se înregistreze pe listele electorale.

"Mai avem încă de lucru pentru a ne atinge obiectivul de a ajuta peste patru milioane de persoane să se înscrie în acest an, dar suntem bucuroşi de progresele pe care le-am făcut pentru a-i ajuta pe oameni să îşi folosească vocea pentru a vota", a subliniat grupul într-un comunicat.

Aproximativ 39 de milioane de persoane au accesat centrele de informare privind votul de pe Facebook şi Instagram.

Reţeaua de socializare încearcă să arate că nu mai este un mijloc de dezinformare în masă ca la scrutinele din 2016, printre care alegerile prezidenţiale din SUA şi referendumul privind Brexit-ul din Marea Britanie, marcate de campanii de influenţare ascunse, orchestrate în special din Rusia.

Facebook a anunţat, de exemplu, la începutul lunii septembrie că nicio o nouă reclamă politică nu va putea fi difuzată pe platforma sa în săptămâna de dinainte de alegerile prezidenţiale din SUA de la 3 noiembrie.

La fel ca alţi giganţi ai internetului, Facebook îşi înmulţeşte de câteva luni anunţurile privind atacuri cibernetice dejucate şi operaţiuni de propagandă destructurate.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.