Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Fără oameni la ghișeu! Primăria Sectorului 4 primește sesizări prin aplicația mobilă și call center-ul 021/9441

Primaria Sectorului 4
call center

O groapă periculoasă, o zonă cu gunoi, sau cu mobilier stradal stricat, o mașină părăsită ori problemele legate de parcuri și de reabilitarea termică, toate pot fi rezolvate cu doar câteva click-uri, prin intermediul aplicației mobile ”Primăria Sectorului 4”, care poate fi decărcată, gratuit, atât pe Android, cât și pe iOS. Pentru persoanele care nu pot beneficia de această aplicație și doresc să anunțe astfel de probleme, sau să solicite informații, funcționează în paralel, 24 de ore din 24, un call center cu numărul unic 021/9441.

”Aplicația mobilă creată pentru a facilita comunicarea dintre cetățeni și Primăria Sectorului 4 și pentru a diminua numărul petițiilor scrise și drumurilor către ghișeele autorității locale este cât se poate de accesibilă, atât pentru utilizatorii de telefoane mobile experimentați, cât și pentru persoanele mai puțin înclinate către tehnologie. S-a lucrat câteva luni la implementarea ei, iar rezultatele sunt cele așteptate. Îmi doresc o primărie în care oamenii să nu mai fie nevoiți să aștepte în fața ghișeelor, pentru a face o sesizare, iar această aplicație și call center-ul pe care li-l punem la dispoziție sunt pași importanți în acest demers”, a declarat Primarul Sectorului 4, Daniel Băluță.

Ca să poată folosi această linie de comunicare directă cu primăria, oamenii au nevoie doar de un telefon mobil cu acces la Internet, în care să poată descărca aplicația ”Primăria Sectorului 4”.

După acest pas, utilizatorii trebuie să se autentifice completând pe pagina de deschidere a aplicației numele, adresa de e-mail și numărul de telefon la care pot fi contactați, pentru ca apoi să poată opta pentru a face o ”Sesizare nouă”, sau pentru a trimite ”Mesaje”.

În funcție de problemă, deținătorii aplicației pot opta pentru a semnala ”Groapă”, ”Gunoi”, ”Mașină părăsită”, ”Mobilier”, ”Reabilitare termică”, ”Parcuri” ori ”Altă sesizare”, pentru ca apoi să fie direcționați către pagina următoare.

”Pentru a semnala efectiv problema, utilizatorii trebuie să fotografieze, spre exemplu, groapa pe care vor să o semnaleze și să permită aplicației să o asocieze, prin GPS, cu locul în care se află persoana reclamantă. Acest lucru ne permite să localizăm exact problema, pentru a o rezolva cât mai rapid. Din acest moment, tot ce trebuie făcut este să trimită sesizarea”, explică Directorul Adjunct al Direcției Relații Publice, Nelyana Galeș.

Potrivit acesteia, pentru persoanele care, din diferite motive, nu pot beneficia de această aplicație funcționează, 24 de ore din 24, un Birou Call Center apelabil la numărul unic 012/9441, prin intermediul căruia pot fi furnizate informații din toate domeniile specifice administrației publice locale (D.G.A.S.P.C.S4, Poliție Locală S4, A.D.P 4, Aparatul de specialitate al Primarului Sectorului 4, Direcția de Mobilitate Urbană Sector 4, Direcția de Administrare a Unităților de Învățământ Sector 4 etc.).

”În acest centru de relații cu publicul lucrează o echipă tânără, entuziastă, instruită în toate domeniile de activitate ale instituțiilor pe care le deservește call center-ul. Oamenii sunt consiliați, iar problemele lor, preluate în timp real, sunt transferate către departamentele de specialitate. De asemenea, prin apelarea numărului unic 021/9441 cetățenii Sectorului 4 pot fi redirecționați, în funcție de problema pe care o semnalează, și către alte instituții ale administrației publice locale sau centrale (Primăria Municipiului București, Brigada Rutieră, Poliția Națională etc). Practic aici se primesc atât întrebări legate de actele necesare unei autorizări, cât și sesizări legate de tulburarea liniștii publice”, a mai afirmat Primarul Sectorului 4, Daniel Băluță.

Dacă aplicația mobilă este abia la început, Biroul Call Center, care funcționează de câteva luni, a preluat și a soluționat până în prezent peste 6.500 de apeluri.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.