Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a lansat oficial sistemul de franciză pentru magazinele Gerovital, informează compania printr-un comunicat remis AGERPRES.
Strategia de extindere a companiei Farmec prin proiectul de francizare vine ca urmare a creşterii businessului de la an la an, a vânzărilor înregistrate de reţeaua magazinelor de brand în ultimii trei ani şi a numărului mare de cereri din partea consumatorilor pentru deschideri de noi magazine. Astfel, după aproape un an de pregătiri, Farmec vine pe piaţă cu o oportunitate de business pentru antreprenorii care îşi doresc o afacere în domeniul cosmeticelor de calitate superioară cu recunoaştere internaţională, se menţionează în comunicat.
Primul magazin Gerovital în sistem de franciză a fost inaugurat marţi, la Bacău.
"Produsele Gerovital şi Farmec mi-au câştigat de ani de zile încrederea şi am devenit o consumatoare fidelă. Când am aflat de oportunitatea de a colabora cu Farmec prin sistemul de franciză, m-am bucurat că pot deveni partener de business, deschizând propriul magazin de cosmetice sub umbrela unui producător foarte puternic, a cărui viziune o împărtăşesc în totalitate. Aşteptările mi-au fost confirmate, primind sprijin în alegerea locaţiei, în studiile de fezabilitate, în pregătirea angajaţilor, în deschiderea magazinului şi în tot planul de comunicare", a declarat Gabriela Hâncu, partener de franciză.
Directorul general al Farmec, Mircea Turdean, a subliniat că franciza reprezintă pentru companie ocazia ideală de a pune bazele unei culturi antreprenoriale puternice alături de francizaţii săi.
"Ne bucurăm să anunţăm că am deschis primul magazin de brand în sistem de franciză. Farmec este un model de antreprenoriat român de succes, iar acum ne dorim să reprezinte o oportunitate de business şi pentru alţi antreprenori sau pentru cei care vor să devină antreprenori. Noi îi încurajăm şi susţinem de la început pe investitori să aibă curaj şi determinare, astfel încât afacerea lor să se dezvolte cât mai bine, având în vedere potenţialul enorm al brandului, dar şi cererea din piaţă. Pentru multe companii de rangul Farmec, franciza reprezintă o strategie de extindere rapidă, însă, pentru noi, înseamnă ocazia ideală de a pune bazele unei culturi antreprenoriale puternice alături de francizaţii noştri, prin încurajarea acestora să înceapă o afacere românească, definită prin valori, precum inovaţia, calitatea, eficienţa şi tradiţia", a spus Turdean.
Pentru a intra în familia Farmec, viitorii parteneri de franciză au nevoie de spirit antreprenorial şi de un buget de circa 50.000 de euro, din care mai mult de jumătate va fi alocat amenajării magazinului Gerovital.
Farmec oferă fiecărui francizat un pachet de know-how complet: de la consiliere şi sprijin pentru deschiderea magazinului, până la tehnici de vânzare şi programe de pregătire periodice despre relaţia cu clienţii şi training-uri despre produsele existente şi cele nou lansate.
În paralel sistemului de franciză, Farmec continuă şi dezvoltarea magazinelor de brand proprii. Azi, pe 12 iunie, va fi inaugurat un nou magazin Gerovital, în Băneasa Shopping City -cel de-al 20-lea magazin Gerovital din ţară şi cel de-al 27 din reţeaua de unităţi comerciale Farmec.
Farmec S.A. Cluj-Napoca - cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc - rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP şi comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 ţări.
În iunie 2019, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca, Arad, Braşov, Sibiu, Târgu-Mureş şi Timişoara, 20 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, Bucureşti, Constanţa, Timişoara, Craiova, Ploieşti, Suceava, Iaşi, Piatra Neamţ, Galaţi, Oradea şi Râmnicu Vâlcea şi un magazin Gerovital deschis prin sistemul de franciză, la Bacău
Farmec a lansat sistemul de franciză pentru magazinele Gerovital
Explorează subiectul
Articole Similare

354
VIDEO Cum a ajuns România să aibă cea mai scumpă energie din lume, dar hidrocentralele zac nefinalizate? Explicațiile ministrului Bogdan Ivan
354

720
Supriză pentru utilizatorii de cartele mobile Telekom: Din noiembrie vor fi portați către Digi
720

22
Premieră mondială: Shein va deschide primele sale magazine permanente în Franţa
22

28
11 stații de încărcare pentru mașini electrice au fost instalate pe Autostrada A1, în cadrul unui proiect co-finanţat de UE
28

35
Datele meteo europene ating un nivel record de cerere: inteligența artificială accelerează interesul
35

2.943
VIDEO După mult timp mai vine și o veste bună de la Guvern: Nu mai suntem în acest pericol
2.943

81
Cristina Chiriac a fost reconfirmată, pentru al treilea mandat consecutiv, la şefia CONAF
81

41
CFR SA a emis ordinul pentru proiectarea Lotului 5 Craiova - Caransebeş
41

1.606
'Incompatibilitate' - ANI îl scoate din joc pe șeful companiei de stat Conpet. Cine preia conducerea interimară
1.606

2.883
Ministrul Dezvoltării anunță primul record din guvernul Bolojan: Se leagă și de PNRR
2.883

761
ROBOR scade, dar dobânzile ar putea exploda din nou - avertismentul analiștilor financiari pentru români
761

27
APIA: Înmatriculările de autoturisme noi au crescut cu 39% în septembrie, cele electrice cu 52%
27

27
Ucraina își majorează cu 9% estimările pentru suprafața cultivată cu grâu
27
Comentează