Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Fashion Days a încheiat Black Friday 2021 cu vânzări în valoare de 90 de milioane de lei

diaspora.ro
cumparaturi

Fashion Days, cel mai mare retailer online de fashion, a avut comenzi în valoare de peste 90 de milioane de lei fără TVA, în cele trei zile de Black Friday, cu 50% mai mult decât anul trecut, potrivit unui comunicat remis, luni, AGERPRES.

Pe parcursul celor trei zile de eveniment au fost plasate peste 250.000 de comenzi, în valoare totală de peste 90 de milioane de lei (fără TVA). În zilele de 9 şi 10 noiembrie, aplicaţia Fashion Days a fost pe primul loc în topul celor mai descărcate aplicaţii, atât în App Store, cât şi în Google Play.

"Black Friday e de ani de zile o ocazie unică pentru zeci şi sute de mii de clienţi să descopere produse la cel mai bun preţ din an şi branduri noi, fie internaţionale sau din Romanian Corner. În această ediţie au fost comandate cu 66% mai multe produse comparativ cu anul trecut, 80% plasate din aplicaţiile iOS sau Android şi aproape 50% plătite cu cardul. Aplicaţia Fashion Days a fost pe 9 şi 10 noiembrie pe primul loc în topul celor mai descărcate aplicaţii din România, lucru care ne-a reconfirmat aşteptările clienţilor pe de o parte, dar ne-a şi obligat în aceeaşi măsură să livrăm rapid comenzile. Este, de altfel, prima ediţie Black Friday în care, în Bucureşti şi Ilfov, clienţii au optat pentru easyBox în acelaşi procent precum livrările acasă, respectiv 49,5%, alegere care ne ajută atât pe noi, cât şi pe ei să creştem viteza de la comandă la bucuria primirii produselor", a declarat Robert Berza, director general Fashion Days.

Fashion Days a încheiat Black Friday 2021 cu vânzări în valoare de 90 de milioane de lei, 80% din oferta comercială având cele mai bune preţuri din an. Până vineri dimineaţă, 12 noiembrie, 70% dintre produsele comandate în această ediţie erau predate deja curierilor.

Anul acesta clienţii au fost foarte dornici să achiziţioneze produse cu discounturi semnificative şi, din dorinţa de a se asigura că stocurile nu se epuizează până la finalizarea unei comenzi complete, aceştia au plasat mai multe comenzi, cu un număr mai mic de produse. Astfel că valoarea medie a coşului de cumpărături a fost cu 4% mai mică decât în anul anterior, iar preţul mediu al produselor vândute de Black Friday a fost de 177 lei (valoare TVA inclusă), cu 10% mai mic de la an la an, totul datorită reducerilor foarte mari, potrivit Agerpres.ro.

Aproape 40% dintre comenzi au fost livrate în easyBox la nivel naţional, iar peste 60% au fost livrate de curieri, în timp ce în Bucureşti şi Ilfov, ponderea comenzilor plasate în easybox versus curier a fost similară, 49,5%.

Cel mai bine s-au vândut cizmele şi gecile de femei, precum şi pantofii sport de bărbaţi. Brandurile de top au fost UGG, Karl Legerfeld, Under Amour, Puma şi Nike.

Cele mai multe comenzi au fost plasate în Bucureşti şi Ilfov, urmate de oraşele Constanţa, Cluj-Napoca, Timişoara şi Iaşi.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.