Giganţii italieni din domeniul produselor alimentare Barilla şi Ferrero intenţionează să intre fiecare pe piaţa dominată de cealaltă companie, prin lansarea de produse care să se concureze reciproc, transmite Reuters preluat de agerpres.
Ferrero, renumit pentru crema sa de ciocolată Nutella, va lansa un sortiment de biscuiţi marca Nutella în încercarea de a pune capăt dominaţiei exercitate de Barilla pe piaţa biscuiţilor din Italia, unde acesta din urmă are o cotă de 37% graţie unor produse precum Gocciola, cel mai vândut sortiment de biscuiţi din peninsulă. Noul produs Ferrero este umplut cu celebra cremă de ciocolată Nutella inventată de compania italiană în 1964.
În replică, Barilla, renumit în întreaga lume pentru pastele şi macaroanele sale, vrea să îşi apere poziţia de lider prin lansarea Biscocrema, un nou sortiment de biscuiţi care sunt similari cu Nutella Biscuit, adică biscuiţi de ciocolată acoperiţi cu propria cremă de ciocolată produsă de Barilla.
Bătălia de pe piaţa biscuiţilor dintre Ferrero şi Barilla seamănă că ceea ce se întâmplă pe piaţa cremelor de ciocolată, unde, în luna ianuarie, Barilla a lansat propria sa cremă denumită Crema di Pan di Stelle, ca o provocare la poziţia dominantă a Ferrero, care controlează peste 80% din piaţa din Italia graţie Nutella.
"Vrem ca Nutella Biscuit să fie cei mai vânduţi biscuiţi din Italia, ajungând la vânzări anuale de aproximativ 80 milioane euro", declara luna trecută directorul general pentru Italia de la Ferrero, Alessandro d'Este, cu ocazia prezentării noului produs.
În replică, cei de la Barilla nu vor să vorbească despre un război al producătorilor de dulciuri. "Biscocrema este mai mult un produs de răsfăţ decât un sortiment de biscuiţi pentru micul dejun şi de acea suntem interesaţi mai degrabă să ne extindem gama de dulciuri decât să concurăm cu alţi", a declarat directorul de marketing de la Barilla, Julia Schwoerer, la un eveniment de prezentare a noului produs care a avut loc vineri.
Pentru consumatorii italieni, care în mod normal mănâncă biscuiţi la micul dejun, cele două produse rivale ar putea extinde piaţa totală a biscuiţilor, pe care în prezent se realizează vânzări anuale în valoare de 1,2 miliarde euro.
Ferrero şi Barilla vor fi concurenţi pe piaţa biscuiţilor
Explorează subiectul
Articole Similare

22
'Război' în energie - Asociaţia Prosumatorilor acuză Delgaz Grid şi Distribuţie Energie Oltenia de abuz. Operatorii resping acuzaţiile
22

1.205
Un colos al trecutului învie din propria cenușă: Bijuteria industrială din Pipera se reinventează
1.205

15
Stratosfera, noul câmp de luptă al marilor puteri: Companiile franceze pregătesc baloane și aeronave de spionaj
15

1.361
România, preț triplu la energie față de UE - Bogdan Ivan cere anchete la ANRE după semnalul dat de Nicușor Dan: 'Cum Doamne se întâmplă...' / Ultimatum de 60 de zile
1.361

19
Litoralul românesc, în scădere în 2024: Operatorii caută soluții pentru atragerea turiștilor și în afara lunilor de plajă
19

24
Ministrul Mediului, Diana Buzoianu, despre epuizarea rapidă a tichetelor Rabla
24

18
România, la coada Europei la reciclare: Buzoianu vorbește despre soluții
18

35
Agent economic, sancţionat de Garda de Mediu cu 30.000 de lei pentru deversarea apelor uzate în lacul Colibița
35

2.082
VIDEO Ministrul Mediului despre 'furtul apei' din lacurile României: Adevărul din spate e mult mai dureros
2.082

699
VIDEO Diana Buzoianu dezvăluie că șefii Romsilva vor rămâne fără bonusurile de lux: 'Unii directori au luat 100.000 de euro'
699

37
Sanofi, anchetat de Comisia Europeană pentru abuz de poziţie dominantă
37

14
Schimbare la vârful Spotify: Directorul general devine președinte executiv
14

736
Preț redus la energie pentru consumatorii vulnerabili - Ministrul Energiei anunță că lucrează la o schemă
736
Comentează