Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Ferrero şi Barilla vor fi concurenţi pe piaţa biscuiţilor

Dissapore
biscuiti Ferrero Barilla

Giganţii italieni din domeniul produselor alimentare Barilla şi Ferrero intenţionează să intre fiecare pe piaţa dominată de cealaltă companie, prin lansarea de produse care să se concureze reciproc, transmite Reuters preluat de agerpres.

Ferrero, renumit pentru crema sa de ciocolată Nutella, va lansa un sortiment de biscuiţi marca Nutella în încercarea de a pune capăt dominaţiei exercitate de Barilla pe piaţa biscuiţilor din Italia, unde acesta din urmă are o cotă de 37% graţie unor produse precum Gocciola, cel mai vândut sortiment de biscuiţi din peninsulă. Noul produs Ferrero este umplut cu celebra cremă de ciocolată Nutella inventată de compania italiană în 1964.

În replică, Barilla, renumit în întreaga lume pentru pastele şi macaroanele sale, vrea să îşi apere poziţia de lider prin lansarea Biscocrema, un nou sortiment de biscuiţi care sunt similari cu Nutella Biscuit, adică biscuiţi de ciocolată acoperiţi cu propria cremă de ciocolată produsă de Barilla.

Bătălia de pe piaţa biscuiţilor dintre Ferrero şi Barilla seamănă că ceea ce se întâmplă pe piaţa cremelor de ciocolată, unde, în luna ianuarie, Barilla a lansat propria sa cremă denumită Crema di Pan di Stelle, ca o provocare la poziţia dominantă a Ferrero, care controlează peste 80% din piaţa din Italia graţie Nutella.

"Vrem ca Nutella Biscuit să fie cei mai vânduţi biscuiţi din Italia, ajungând la vânzări anuale de aproximativ 80 milioane euro", declara luna trecută directorul general pentru Italia de la Ferrero, Alessandro d'Este, cu ocazia prezentării noului produs.

În replică, cei de la Barilla nu vor să vorbească despre un război al producătorilor de dulciuri. "Biscocrema este mai mult un produs de răsfăţ decât un sortiment de biscuiţi pentru micul dejun şi de acea suntem interesaţi mai degrabă să ne extindem gama de dulciuri decât să concurăm cu alţi", a declarat directorul de marketing de la Barilla, Julia Schwoerer, la un eveniment de prezentare a noului produs care a avut loc vineri.

Pentru consumatorii italieni, care în mod normal mănâncă biscuiţi la micul dejun, cele două produse rivale ar putea extinde piaţa totală a biscuiţilor, pe care în prezent se realizează vânzări anuale în valoare de 1,2 miliarde euro.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.