Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Food Panda iniţiază o campanie de marketing şi consultanţă pentru aproximativ 200 de restaurante din Bucureşti

mancare nesanatoasa

Aproximativ 200 de restaurante locale din Bucureşti vor beneficia de o campanie integrată de marketing şi de consultanţă specializată, care să le ajute să îşi susţină operaţiunile şi angajaţii, informează reprezentanţii unei platforme de food delivery, cei care au iniţiat această acţiune.

"În această perioadă dificilă pentru restaurantele locale, care au fost nevoite să-şi mute activitatea exclusiv în zona de livrare pentru a putea funcţiona, am decis să venim în sprijinul lor cu o serie de măsuri menite să le stimuleze continuitatea operaţiunilor. #livramacasa gratuit şi oferim 30% reducere la cele mai des comandate preparate, în cazul multor restaurante din Bucureşti, branduri româneşti deţinute de antreprenori locali. Astfel, vizăm creşterea numărului de comenzi şi implicit a profitabilităţii acestor business-uri", susţine Andreea Petrişor, managing director FoodPanda România, potrivit Agerpres.ro.

Citește și: BÂLBELE continuă: Raed Arafat și Alexandru Rafila SE CONTRAZIC privind protecția oferită de măști împotriva coronavirusului

În acelaşi timp, platforma online va oferi, în mod activ, consultanţă pentru restaurantele care au ales să rămână deschise în această perioadă, atât pentru alegerea meniului cu preparate pe care le pot pregăti rapid şi în condiţii de maximă siguranţă, cât şi în reorganizarea activităţii pentru a se adapta mai uşor la segmentul de livrări.

De asemenea, foodpanda anunţă că a extins ariile de livrare, astfel încât utilizatorii să poată comanda şi de la restaurante aflate la distanţe mai mari, care până acum nu se aflau în zona lor de livrare, lucru posibil şi datorită traficului redus.

Citește și: Directorul general al OMS, amenințat cu moartea în plină pandemie! Tensiunile cu Taiwan escaladează

"Echipa operaţională a platformei este în permanentă legătură cu livratorii, care sunt instruiţi constant să respecte toate normele de igienă suplimentare şi să utilizeze cu încredere echipamentele de protecţie puse la dispoziţie de companie, pentru a nu fi expuşi la riscul de îmbolnăvire. Pentru menţinerea celor mai bune standarde de siguranţă atât pentru clienţi, cât şi pentru livratori, foodpanda continuă demersurile de promovare a plăţii cu cardul, în aplicaţie sau pe website, facilitând astfel o livrare fără interacţiune umană şi contribuind la stoparea răspândirii virusului", se menţionează într-un comunicat de presă al companiei, transmis vineri AGERPRES.

foodpanda.ro, parte a grupului Delivery Hero, este cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România, colaborând, în prezent, cu peste 2.700 de restaurante din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Braşov, Constanţa, Arad, Ploieşti, Oradea, Galaţi, Craiova, Sibiu, Piteşti, Târgu Mureş, Baia Mare, Bacău, Buzău, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamţ, Râmnicu Vâlcea şi Focşani.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.