Foto| Un cercetător american, fan al cântăreței Taylor Swift, a numit o nouă specie de miriapod după artistă

bravonet.ro
Taylor Swift

Cântăreaţa americană Taylor Swift, recompensată cu numeroase premii în cariera sa, a dat numele unei insecte, o nouă specie de miriapode descoperită de un cercetător, care s-a declarat admirator al artistei, relatează EFE.

Potrivit unui studiu, publicat de revista ştiinţifică ZooKeys, miriapodul se va numi "Nannaria swiftae", în onoarea cântăreţei şi face parte din cele 17 noi specii de miriapode descoperite în Munţii Apalaşi, potrivit postului de televiziune CNN.

Autorul principal al studiului, entomologul Derek Hennen, este un mare admirator al cântăreţei şi a dorit să-i aducă astfel un omagiu, potrivit Agerpres.

"Muzica ei m-a ajutat să depăşesc momentele cele mai dificile; este un mic gest de recunoştinţă pe care pot să i-l aduc pentru bucuria pe care mi-a oferit-o prin cântecele sale", a spus Hennen, în declaraţii difuzate de CNN.

El a declarat că a descoperit miriapodul în Munţii Apalaşi, în statul Tennessee, unde Taylor Swift s-a mutat când era adolescentă pentru a-şi continua cariera muzicală.

Entomologul speră ca vedeta pop să primească cu bucurie gestul său şi să fie un prilej pentru ea să afle mai multe despre viaţa acestor insecte.

Este vorba de un miriapod "drăguţ" de culoare maro deschis, cu pete portocalii pe cele două părţi ale corpului, a spus el.

Hennen s-a inspirat din numele soţiei sale, Marian, pentru un alt miriapod pe care l-a denumit "Nannaria marianae".

Nannaria swiftae.png