Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

France Televisions, partener al Festivalului de la Cannes, transferă o parte dintre emisiunile sale pe Croazetă

cinemablend.com
festival cannes

Grupul France Televisions a anunţat marţi că va transfera mai multe dintre emisiunile sale emblematice pe Croazetă, de la talk-show-ul "Quelle Epoque", prezentat de Lea Salamé, şi până la emisiunea zilnică "C a vous", moderată de Anne-Elisabeth Lemoine, pentru a acoperi din punct de vedere mediatic Festivalul de Film de la Cannes, informează AFP, informează Agerpres.

Acest post public de radioteleviziune, care a înlocuit Canal+ ca partener media al festivalului în ultimii doi ani, îşi reînnoieşte fără modificări majore programul, care a atras un total de 28,2 milioane de telespectatori în 2022 şi 34,9 milioane de telespectatori în 2023.

Printre noutăţile anunţate se află şi "Quelle Epoque", un talk-show săptămânal moderat de Lea Salamé.

Într-o notă mai anecdotică, câinele din filmul "Anatomie d'une chute", care a câştigat anul trecut trofeul Palme d'Or la Festivalul de la Cannes înainte să facă o figură frumoasă şi la gala premiilor Oscar, va reveni pe Croazetă pentru a realiza interviuri cu vedete din lumea filmului, dublat de vocea actorului de comedie Raphael Mezrahi.

Emisiunea cu profil cinematografic "Beau Geste", prezentată de Pierre Lescure, va fi la rândul ei relocată la Cannes, iar directorii France Televisions au precizat că aceasta va fi continuată şi anul viitor.

France Televisions va transmite din nou ceremoniile de deschidere şi de închidere, cea din urmă urmând să aibă loc de la ora locală 19:00. Maestrul de ceremonii din acest an va fi actriţa Camille Cottin.

Grupul public de radioteleviziune doreşte "să atragă interesul francezilor care nu vor merge la Cannes, dar care vor avea acces la filme pe care, altfel, nu le-ar fi văzut", a subliniat Stephane Sitbon-Gomez, director de programe în cadrul France Televisions, într-o conferinţă de presă.

În plus faţă de aceste emisiuni, un întreg program de filme este prevăzut, în vastul catalog al grupului, pe posturile sale şi pe platforma sa online France.tv.

Radioteleviziunea publică franceză nu a dezvăluit valoarea investiţiei care reprezintă parteneriatul său cu Festivalul de la Cannes, dar a subliniat că bugetul a rămas "la un nivel echivalent sau chiar mai mic decât în ultimii ani", cu o singură echipă tehnică şi un singur platou comun pentru toate emisiunile difuzate de pe Croazetă.

Cea de-a 77-a ediţie a Festivalului de Film de la Cannes se va desfăşura în perioada 14-25 mai.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.