Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

FRF, investiții majore pentru analiza meciurilor şi a jucătorilor la cluburi şi loturi naţionale

frf

Noul departament Performance Data & Insights Unit al FRF va sprijini cluburile din România în ceea ce priveşte analiza şi prelucrarea datelor. Acest lucru se va face printr-o investiţie aprobată în şedinţa Comitetului Executiv de miercuri, care va avea impact şi asupra loturilor naţionale.

Proiectul ale cărui obiective fac parte din Strategia Tehnică a FRF va sprijini mai multe categorii de cluburi din România, dar şi activitatea loturilor naţionale, urmând a fi implementate următoarele:

Cluburile din Liga 2 vor putea accesa conturi pe platformă de analiză video Wyscout, iar specialiştii din cadrul echipelor vor fi instruiţi, conform News.ro.

12 academii de fotbal, cele care au cel mai mare impact asupra loturilor naţionale, vor beneficia de instrumente hardware şi software de ajutor în analiza jucătorilor, aici fiind incluse camere mobile, laptopuri. În plus, antrenorii din aceste academii vor avea acces la platforme de scouting şi analiză video, cu condiţia participării la cursurile de instruire ale Academiei Naţionale de Fotbal.

De aceleaşi condiţii vor beneficia şi staff-urile loturilor naţionale, care, de asemenea, vor avea disponibile şi drone pentru filmarea antrenamentelor.

Potrivit frf.ro, investiţia totală a acestui proiect, pe durata celor 3 ani, se ridică la aproximativ 500.000 de euro. La finalul fiecărui an va avea loc şi un proces de evaluare a antrenorilor instruiţi pentru elaborarea următoarelor etape de implementare.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.