DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Grupul Valvis extinde prezența Aqua Carpatica pe piața grecească: Acord încheiat cu PepsiCo

ezydrink.ro
aqua carpatica

Acordul încheiat cu PepsiCo în luna august cu privire la vânzarea a 20% din acțiuni către grupul multinațional dă un impuls suplimentar planurilor Carpathian Springs SA de consacrare pe plan internațional a mărcii premium de apă AQUA Carpatica. Acordul include dreptul de a distribui AQUA Carpatica în România și Polonia și posibilitatea extinderii și pe alte piețe, inclusiv în Statele Unite.

După cum a remarcat ieri președintele Carpathian Springs, Jean Valvis, în cadrul unei întâlniri de informare cu jurnaliştii, „AQUA Carpatica este un brand la fel de unic precum locul său de origine. Acordul cu PepsiCo ne ajută să ne extindem prezența în Europa și să explorăm oportunități de a intra pe noi piețe”.

Izvoarele AQUA Carpatica au fost descoperite de Jean Valvis, un grec din diaspora, de a treia generație, din Santorini, cu o activitate de afaceri deosebit de importantă și pe multiple planuri. Pe piață, AQUA Carpatica a fost introdusă în 2010 și în doar patru ani, până în 2014, a devenit cea mai vândută apă naturală de izvor la nivel național. Până în 2016, a stabilit o prezență internațională în 16 țări și pe patru continente. Portofoliul AQUA Carpatica include apa minerală naturală și apa minerală naturală carbogazoasă din izvoare virgine din padurile virgine din Munții Carpați. Este singura din lume fără nitrați (apa carbogazoasă naturală) și cu cantitate infimă (apa minerală naturală). Potrivit domnului Valvis, calitatea „fără nitrați” face din AQUA Carpatica un produs ideal pentru copii și femeile însărcinate, iar gustul său excelent face ca această apă să se distingă drept ideală pentru sectorul HoReCa, informează sofokleousin.gr, citat de Rador.

Pe piața grecească, ponderea apei minerale naturale carbogazoase natural AQUA Carpatica este estimată la aproximativ 3%, după o prezență de doar un an și jumătate. Prin intermediul rețelei Mantis Group a fost distribuită în toate lanțurile de supermarketuri (cu excepția Lidl). Prioritățile companiei sunt creșterea vânzărilor prin cele trei canale, retail organizat (supermarket), HORECA și angro. Întrebat despre politica de prețuri și de promovare urmată de companie pe piața elenă, domnul Valvis a subliniat că scopul nu este să intre în „jocul” reducerilor și ofertelor, întrucât consumatorul trebuie să cumpere în mod conștient o apă de calitate pentru caracteristicile ei deosebite și nu în funcție pret. El a dat chiar ca exemplu România, unde venitul mediu este mai mic decât în Grecia și AQUA Carpatica a reușit să devină numărul unu în vânzări în decurs de patru ani. Pe această piață, prețul AQUA Carpatica este cu 20% mai mare decât a doua cea mai scumpă apă și cu 40% mai scumpă decât apa Dorna.

Scopul conducerii companiei în 2023 este dezvoltarea în continuare a gamei de produse AQUA Carpatica pe piața grecească cu flavored waters. Noua categorie de produse va fi lansată luna viitoare pe piața din România cu patru arome. Totodată, sunt investigate și alte domenii de activitate investițională, printre care vinul, care este un pilon-cheie al activității de afaceri a domnului Valvis. Pătrunderea pe piața grecească va începe din insula Santorini, locul de origine al familiei, cu promovarea vinurilor produse de grup în România.

Valvis Holding SA, cu o cifră de afaceri anuală de aproximativ 140 de milioane de euro, este activă în numeroase sectoare, precum apa minerală, vinul, cerealele organice și energia regenerabilă. Compania a creat prima apă minerală naturală, plată, de calitate din România, Dorna (care a fost achiziționată de Coca Cola în 2002). În 2000 a devenit primul producător de produse lactate ecologice (LaDorna) din sud-estul Europei. LaDorna a devenit un jucător cheie pe piața internă și a fost achiziționată de multinaționala Lactalis. În 2010, a creat primele culturi de cereale ecologice din România. Compania este activă în numeroase sectoare, inclusiv apă minerală, vin, cereale organice și energie regenerabilă.

Urmărește-ne:
ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.