Autorii atacului cibernetic ce a vizat Facebook, descoperit la sfârşitul lui septembrie, sunt hackeri care se prezentau drept o companie de marketing digital, dezvăluie Wall Street Journal (WSJ), citând persoane la curent cu ancheta internă a reţelei de socializare, relatează Reuters, informează News.ro.
Facebook a confirmat săptămâna trecută că hackerii au avut acces la conturile a 30 de milioane de utilizatori şi că au furat date de la 29 de milioane dintre aceştia, în cel mai grav atac cibernetic din istoria firmei americane.
Potrivit WSJ, ancheta internă a facebook a permis să stabilească faptul că nu este vorba despre hackeri susţinuţi de un stat, ci de hackeri cu obiective pecuniare, care s-au prezentat ca fiind o societate de marketing digital.
Antecedente ale acestor hackeri erau cunoscute echipei de securitate a Facebook, mai dezvăluie ziarul în ediţia de miercuri, citând surse interne in cadrul gigantului.
Facebook a precizat, într-un e-mail transmis Reuters, că colaborează cu FBI în acest caz.
Reţeaua de socializare a anunţat că a reparat breşa de securitate de la originea atacului, pe care a descoperit-o la 25 septembrie.