Deși mizau pe un număr impresionant de participanți, patronii din taximetrie nu au reușit să strângă decât în jur de 1.500 de șoferi la protestul de azi din fața Guvernului. Ca să nu se vadă lipsa de mobilizare în rândul taximetriștilor, șefii au mers pe strategia de a-și folosi mașinile de taxi pentru a ocupa Piața Victoriei.
Între timp, bucureștenii sunt extrem de nervoși că este a patra oară doar în acest an în care trebuie să îndure un trafic de coșmar din cauza patronilor din taximetrie care hărțuiesc și amenință Guvernul pentru a reglementa în interesul lor personal.
Mulți dintre cei care au trecut miercuri prin Piața Victoriei au spus că ar trebui ca autoritățile locale să aprobe proteste fără mașini, pentru a se vedea cu adevărat câți sunt cei care se opun unui transport civilizat în orașe.
Practic, în acest moment realitatea arată că avem o mână de patroni care mai controlează doar 1.500 de șoferi împotriva a 20.000 de șoferi parteneri care sunt înscriși deja pe platformele de ridesharing.
Cu toate acestea, cei care s-au strâns în Piața Victoriei mizează pe violență și acte huliganice pentru a pune presiune pe Guvern să interzică serviciile de tip Uber, Bolt (fost Taxify) sau Clever și a rămâne singuri pe piață. Astfel, patronii au îndemnat la ”jihad” pe grupurile sociale, în timp ce în Piața Victoriei au fost plimbate coșciuge sau au fost aruncate ouă în mașinile care circulau în zonă.
Mai mult, protestatarii afișează mesaje în care amenință politicienii și miniștrii care au promovat nevoia reglementării serviciilor de ridesharing.
Unul dintre liderii protestului de miercuri este Vasile Ștefănescu, președintele COTAR, care pune presiune pe Guvern pentru a reglementa în favoarea patronilor, deși este judecat pentru corupție, după ce ar fi deturnat peste 360 de mii de euro din banii Ministerului Fondurilor Europene.