Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Heineken se alătură campaniei HORA 'Dor de bun şi bine'

Sun Leader
tersase terasa restaurant

Heineken se alătură campaniei 'Dor de bun şi bine', iniţiate de Organizaţia Patronală a Hotelurilor şi Restaurantelor din România - HORA, cu misiunea de a facilita crearea unui cadru de funcţionare în siguranţă a business-urilor din HoReCa, unul dintre sectoarele cele mai afectate de pandemia de Covid-19.

Potrivit unui comunicat remis marţi AGERPRES, într-o primă fază, iniţiativa are în prim-plan 'Ghidul de siguranţă în restaurante', primul material din România care defineşte, într-o manieră cuprinzătoare, măsurile optime de siguranţă şi responsabilitate destinate atât operatorilor din industrie, cât şi consumatorilor.

"Am fost încă de la debutul pandemiei alături de partenerii noştri de business şi ne-am implicat alături de celelalte companii din Asociaţia Berarii României în sprijinirea sectorului HoReCa, unul dintre cele mai afectate de criza sanitară. Acum, prin campania iniţiată de HORA, continuăm demersul de a susţine redresarea industriei ospitalităţii. HoReCa este un sector important pentru economia locală - înainte de pandemie, doar berea servită în HoReCa genera 443 milioane de euro în economia românească, în timp ce anul trecut, a generat doar puţin mai mult de jumătate, respectiv 241 milioane de euro", a declarat Gheorghe Andresz, Traditional Trade and Out-of-Home Director, Heineken România.

Proiectul este găzduit de o platformă dedicată, unde sunt detaliate măsurile definite în cadrul ghidului de siguranţă, printre care care: practica optimă pentru curăţenie şi dezinfecţie, gestionarea obiectelor utilizate în comun, importanţa ventilaţiei şi a sistemelor de aer condiţionat, regândirea spaţiilor şi a procedurilor, alături de managementul şi instruirea angajaţilor. De asemenea, Ghidul încurajează consumatorii să respecte măsurile de prevenţie adecvate în spaţiul public.

Platforma campaniei "Dor de bun şi bine" găzduieşte şi o colecţie de vizualuri care conţin fotografii din restaurante şi localuri din Bucureşti şi alte destinaţii din România, cu angajaţi reali şi preparate din meniul aferent.

Campania iniţiată de HORA este susţinută, alături de Heineken România, de alte cinci companii, precum şi de Coaliţia pentru Libertatea Comerţului şi a Comunicării (CLCC).

Heineken este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezenţă din lume. Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere şi cidru internaţionale, regionale şi locale. La nivel mondial, suntem prezenţi în peste 70 de ţări, iar cei peste 80.000 de colegi aduc la viaţă valorile companiei noastre: Pasiunea pentru calitate, Respectul pentru oameni şi pentru planetă, Bucuria de a trăi

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.