Crin Antonescu, cel pe care anul trecut pe vremea asta, mulți îl vedeau deja viitorul președinte al României, a ieșit din joc... Prin urmare, Klaus Iohannis va fi candidatul Dreptei pe trei sferturi unite. Iepurele lui Crin Antonescu s-a dovedit carnivor
Hotnews:
Eurodeputatul PDL Monica Macovei cere in continuare includerea sa in procesul de selectie a candidatilor dreptei pentru alegerile prezidentiale: "Dreapta are obligatia sa aleaga cel mai bun candidat care sa poata invinge stanga la alegeri. Eu solicit in continuare sa intru in procesul de selectie. Voi cere acest lucru tot timpul pana se termina aceasta masuratoare care nici n-a inceput, ea incepe la 1 august. Poate cineva se desteapta pana atunci. De ce nu pot fi inclusa, nu numai eu, dar si altii care au sanse?". Eurodeputatul PDL a explicat ca o noua cursa in interiorul dreptei pentru cursa prezidentiala este necesara deoarece avem de-a face cu o noua realitate politica dupa alianta partidului cu PNL, astfel ca nu mai este valabila doar propunerea lui Catalin Predoiu si Klaus Iohannis penru candidatura la prezidentiale ci se impune o cursa intre toti oamenii de dreapta cu potential, iar studiile sociologice sa-l indice pe cel mai bine plasat in preferintele electoratului.
Ziarul Financiar:
Doar circa 50 de kilometri de autostrăzi se aflau la începutul lunii iulie în construcţie în România, în timp ce alţi aproape 140 kilometri se aflau în perioada de proiectare sau de obţinere a autorizaţiei de construcţiei, arată o analiză ZF pe baza informaţiilor transmise de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR). Astfel, în prezent se lucrează efectiv pe primii 22 de kilometri ai autostrăzii Nădlac-Arad, construit în proporţie de 18%, precum şi pe lotul al treilea al autostrăzii Orăştie-Sibiu (22 de kilometri), care are un stadiu fizic de execuţie de 82%. De asemenea, se mai realizează lucrări şi pe primii 6,5 kilometri ai autostrăzii Bucureşti-Ploieşti, însă contractul pentru acest proiect, încheiat cu italienii de la Pizzarotti, se va încheia curând, pentru că CNADNR a decis să îl rezilieze şi să deruleze o nouă procedură de licitaţie. CNADNR nu a oferit date privind stadiul de execuţie al acestui „ciot“ de autostradă, însă a precizat că primii 8 kilometri ai autostrăzii Bucureşti-Ploieşti (dintre care aproape 2 kilometri sunt deja deschişi circulaţiei) sunt finalizaţi în proporţie de 59%.
Comentează