Peste 93% dintre respondenţi au evaluat drept "Foarte bună" şi "Bună" calitatea serviciilor oferite prin Call-Center de îndrumare şi asistenţă în domeniul fiscal, în timp ce peste 94% s-au declarat "Foarte mulţumiţi" şi "Mulţumiţi" de interacţiunea cu agenţii Call-Center, informează Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF).
Potrivit unui comunicat remis AGERPRES, ANAF a desfăşurat, în trimestrul IV 2021, un sondaj de evaluare a gradului de satisfacţie a contribuabililor cu privire la serviciul Call-Center, care poate fi accesat la numărul de telefon 031.403.91.60.
Chestionarul a fost completat de 600 de respondenţi (99% rată de răspuns) în marea lor majoritate persoane fizice, juridice, persoane fizice autorizate care exercită o profesie liberală, profesionişti în domeniul fiscal sau reprezentaţi ai unei asociaţii ori ai unei întreprinderi familiale.
"Dintre aceştia, aproape 69% au apelat acest serviciu în ultimul an de mai mult de două ori, peste 93% au evaluat calitatea serviciilor oferite prin Call-Center drept "Foarte bună" şi "Bună", în timp ce peste 94% s-au declarat "Foarte mulţumiţi" şi "Mulţumiţi" de interacţiunea cu agenţii Call-Center", se menţionează în comunicat.
Sondajul a mai arătat că 90% dintre respondenţi ar recomanda serviciul Call- Center unui prieten sau coleg, precum şi faptul că majoritatea respondenţilor au aflat de acest serviciu prin intermediul portalului www.anaf.ro şi de la personalul ANAF.
Totodată, respondenţii sondajului au declarat că printre informaţiile oferite în mod automat în momentul apelării Call-Cener-ului, cele mai de interes au fost cele legate de înregistrarea în SPV, plata obligaţiilor fiscale, programarea on-line sau calendarul obligaţiilor fiscale.
"Îndrumarea şi asistenţa contribuabililor/plătitorilor constau în furnizarea de informaţii cu caracter general în legătură cu modul în care aceştia trebuie să procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligaţii fiscale de declarare sau de plată", se mai precizează în comunicat.
În urma unui sondaj, ANAF este mulțumită. Contribuabilii au evaluat calitatea serviciilor Call-Center drept 'Foarte bună'
Explorează subiectul
Articole Similare

1
Cursul valutar: leul s-a depreciat, vineri, în raport cu euro, dar a crescut faţă de dolarul american
1

12
Comisia Europeană propune consolidarea cooperării pentru combaterea fraudei în domeniul TVA
12

2.983
VIDEO Premierul face „curat” în companiile de stat: ticăie ceasul pentru directorii eterni
2.983

59
Noua lege Nordis transformă piața imobiliară: mai sigură pentru cumpărători, mai selectivă și mai costisitoare pentru dezvoltatori
59

18
Director adjunct la OCDE: „Tehnologiile digitale sunt esenţiale pentru tranziţia verde”
18

3.332
VIDEO Guvernatorul BNR a explicat efectele în lanț după măsurile luate de Guvern
3.332

43
Preşedintele Consiliului Concurenţei: „Va trebui să învăţăm să dăm ajutoare de stat care să ne coste puţin, pentru că nu avem bani!”
43

3.207
VIDEO Imagini spectaculoase de pe Autostrada Sibiu-Pitești: Tunelul Momaia intră în linie dreaptă, când ar putea fi deschisă circulația
3.207

1.501
Securitatea energetică e un mit - Importurile de energie electrică ale României au explodat în 2025
1.501

3.737
Semnal puternic de la PSD pentru Ilie Bolojan: Programul de stimulare economică trebuie să fie pe masă, altfel nu se va susține niciun alt pachet de măsuri guvernamentale
3.737

72
Chiriţoiu: „Împreună cu Guvernul, pregătim o raţionalizare a regulilor privind controlul investitorilor străini,necesare în actualul context geostrategic”
72

278
Schimbări la pompă: preţul mediu al unui litru de benzină s-a majorat cu 2,6%, iar al motorinei cu 5 %
278

62
Informații utile de la Revolut cu privire la apelul telefonic exclusiv în aplicație
62


















Comentează