Peste 93% dintre respondenţi au evaluat drept "Foarte bună" şi "Bună" calitatea serviciilor oferite prin Call-Center de îndrumare şi asistenţă în domeniul fiscal, în timp ce peste 94% s-au declarat "Foarte mulţumiţi" şi "Mulţumiţi" de interacţiunea cu agenţii Call-Center, informează Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF).
Potrivit unui comunicat remis AGERPRES, ANAF a desfăşurat, în trimestrul IV 2021, un sondaj de evaluare a gradului de satisfacţie a contribuabililor cu privire la serviciul Call-Center, care poate fi accesat la numărul de telefon 031.403.91.60.
Chestionarul a fost completat de 600 de respondenţi (99% rată de răspuns) în marea lor majoritate persoane fizice, juridice, persoane fizice autorizate care exercită o profesie liberală, profesionişti în domeniul fiscal sau reprezentaţi ai unei asociaţii ori ai unei întreprinderi familiale.
"Dintre aceştia, aproape 69% au apelat acest serviciu în ultimul an de mai mult de două ori, peste 93% au evaluat calitatea serviciilor oferite prin Call-Center drept "Foarte bună" şi "Bună", în timp ce peste 94% s-au declarat "Foarte mulţumiţi" şi "Mulţumiţi" de interacţiunea cu agenţii Call-Center", se menţionează în comunicat.
Sondajul a mai arătat că 90% dintre respondenţi ar recomanda serviciul Call- Center unui prieten sau coleg, precum şi faptul că majoritatea respondenţilor au aflat de acest serviciu prin intermediul portalului www.anaf.ro şi de la personalul ANAF.
Totodată, respondenţii sondajului au declarat că printre informaţiile oferite în mod automat în momentul apelării Call-Cener-ului, cele mai de interes au fost cele legate de înregistrarea în SPV, plata obligaţiilor fiscale, programarea on-line sau calendarul obligaţiilor fiscale.
"Îndrumarea şi asistenţa contribuabililor/plătitorilor constau în furnizarea de informaţii cu caracter general în legătură cu modul în care aceştia trebuie să procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligaţii fiscale de declarare sau de plată", se mai precizează în comunicat.
În urma unui sondaj, ANAF este mulțumită. Contribuabilii au evaluat calitatea serviciilor Call-Center drept 'Foarte bună'
Explorează subiectul
Articole Similare

181
Răcirea bruscă a vremii scumpește gazele și electricitatea. Cum se va simți în buzunarul românilor
181

1.473
'Unii vă vor spune că e dezastru! Nu este!'. Adrian Câciu (PSD) explică situația economică a României după primele 8 luni - avertismentul lansat
1.473

3.551
VIDEO Un drum uriaș prinde contur în România: decizia oficială luată azi pentru un proiect istoric
3.551

4.213
ŞOCANT. Slovenii au reuşit să preia ostil Fondul Proprietatea
4.213

945
Aurul nu dă semne de oboseală și urcă spre culmi istorice. Investitorii spun că nu se oprește aici
945

4.897
Se pune frână proiectului de suflet al lui Bolojan: Șoseaua de mare viteză care leagă România de Europa, blocată la centru
4.897

1.733
VIDEO Ilie Bolojan promite scăderea facturilor la energie din 2026: 'Facturile ar trebui să scadă, pentru că vor intra în funcțiune noi modalități de stocare a energiei'
1.733

77
AMEPIP anunţă reluarea procedurii de selecţie pentru membrii Consiliului de Admnistrație ai Iprochim SA
77

64
Parteneriat de un miliard de dolari între Arabia Saudită şi Trump Organization: Ce presupune 'Trump Plaza Jeddah'
64

4.307
Cutremur pe piața asigurărilor: ASF interzice un gigant lider regional să vândă polițe
4.307

1.416
Articol în presa străină: Între Franța și Grecia: România, lider la deficit în Uniunea Europeană. Cât e economie și cât e politică?
1.416

901
Ministrul Finanţelor, după publicarea recrificării bugetare: 'Ne asigurăm că statul îşi poate îndeplini toate obligaţiile'
901

131
Moment istoric pentru Hunedoara: BERD finanțează cu 14 milioane de euro cel mai mare proiect de apă și canalizare din județ
131
Comentează