Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Incendiul de la catedrala Notre-Dame din Paris a fost evenimentul cel mai mediatizat pe Twitter în 2019

Notre-Dame

Incendiul de la catedrala Notre-Dame din Paris a fost evenimentul cel mai mediatizat pe Twitter în 2019, potrivit unui bilanţ al reţelei de socializare transmis luni, scrie Le Figaro, potrivit news.ro.

Cuvântul cheie ''#NotreDame'' a urcat în fruntea clasamentului cu hashtag-uri referitoare la cele mai utilizate ştiri în acest an în întreaga lume, a precizat Twitter fără a oferi cifre.

Dacă "vestele galbene" şi omagiul naţional adus lui Jacques Chirac au stârnit multe comentarii în Franţa, un alt eveniment a generat cele mai multe reacţii la nivel internaţional.

Incendiul de la Catedrala Notre-Dame din Paris din aprilie a fost cel mai comentat pe Twitter din întreaga lume în 2019, potrivit unui clasament publicat pe reţeaua de socializare luni. În top urmează noua eră imperială în Japonia ''Reiwa'' şi manifestaţiile din Venezuela.

Citește și: Alertă pentru șoferi! Riscați să rămâneți fără bani! Este fals

În ceea ce priveşte personalităţile, doi francezi se disting în statisticile internaţionale: fotbalistul Kylian Mbappé este al optulea atlet masculin cel mai menţionat, în timp ce preşedintele Emmanuel Macron este a noua personalitatea politică cea mai menţionată în lume pe reţeaua de socializare.

Catedrala Notre-Dame a ars, timp de peste 12 ore, la 15 aprilie. Cele mai multe dintre obiectele de artă şi de importanţă religioasă au fost salvate, la fel şi structura ei, chiar dacă două treimi din acoperiş a fost carbonizat.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.