Având în vedere numărul mare de persoane înscrise în Programul privind casarea autovehiculelor uzate – Rabla Local care nu au reușit să transmită în termen documentele justificative, Sectorul 5 al Municipiului București face demersuri în vederea modificării Procedurii Operaționale privind casarea autovehiculelor uzate, anunță Primăria Sectorului 5 pe pagina sa de facebook.
Astfel, se prelungește termenul de depunere a dosarelor până la data de 16 noiembrie 2023 ora 16.00, cu perioada de completare/corectare a documentelor până la data de 29 noiembrie 2023 ora 14.00.
Documentele necesare depunerii dosarului:
a) Actul de identitate al solicitantului, în copie conformă cu originalul;
b) Cartea de identitate a milocului de transport, în copie conformă cu originalul;
c) Certificatul de înmatriculare, în copie conformă cu originalul;
d) Certificat de atestare fiscală emis de către DITL Sector 5 al Municipiului București, din care să rezulte că nu este înregistrat cu obligații restante de plată a taxelor, impozitelor, amenzilor și contribuțiilor către bugetul de stat;
e) Certificat de atestare fiscala valabil din care să rezulte cã nu este înregistrat cu obligații restante de plată a taxelor, impozitelor, amenzilor și contribuțiilor către bugetul de stat, emis ANAF - Administrația Finanțelor Publice a Sectorului 5 al Municipiului București;
f) Împuternicire în original sau copie legalizată, dacă este cazul;
g) Actul de identitate al imputernicitului, în copie conformă cu originalul;
h) Extras de cont pe numele persoanei solicitante, în vederea virării stimulentului pentru casare, în cazul aprobării cererii (din aplicatie/banca, nu fotografie);
i) Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal - Anexa nr. 3 a Procedurii de lucru;
j) Cerere - Anexa nr. 2/Anexa nr. 4 (după caz).
Pentru informații suplimentare, vă asigurăm de sprijinul nostru la sediul din Strada Fabrica de Chibrituri nr.9-11, la adresa de e-mail [email protected] și la numărul de telefon 0736.500.516.
Comentează