DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Intervenţiile în teren se derulează în condiţii sigure, cu respectarea strictă a regulilor de protecţie sanitară, anunţă E.ON

ENEL
Enel Contor inteligent

Specialiştii companiei E.ON sunt dotaţi cu măşti şi mănuşi de protecţie de unică folosinţă, iar în timpul lucrărilor este păstrată distanţa de siguranţă faţă de alte persoane, se arată într-un comunicat al companiei de distribuţie a energiei, transmis marţi Agerpres.

"Angajaţii companiilor E.ON desfăşoară în această perioadă activităţi de teren pentru a asigura continuitatea alimentării cu energie electrică şi gaze naturale, dar şi pentru a realiza diverse intervenţii tehnice importante la instalaţiile interioare de gaze naturale şi electricitate. Pentru că ne preocupă atât siguranţa, cât şi sănătatea clienţilor şi angajaţilor, dorim să îi asigurăm pe toţi clienţii noştri că pentru a-i proteja am luat o serie de măsuri privind distanţarea socială, în scopul limitării răspândirii COVID-19.

Depunem toate eforturile ca intervenţiile noastre să se desfăşoare în condiţii sigure, în conformitate cu măsurile de siguranţă recomandate de autorităţi, precum şi cu cele decise şi aplicate la nivelul întregului Grup E.ON. Reprezentanţii noştri sunt echipaţi cu măşti şi mănuşi de protecţie de unică folosinţă pe toată durata intervenţiei şi se vor asigura că păstrează distanţa de siguranţă recomandată faţă de celelalte persoane. De aceea, rugăm clienţii să permită accesul specialiştilor companiilor E.ON în locuinţă, aceştia fiind instruiţi să respecte cu stricteţe regulile de protecţie sanitară", precizează compania.

Potrivit sursei citate, activităţile de bază (dispecerat, intervenţii pentru soluţionarea incidentelor şi deranjamentelor la reţelele de gaze naturale şi de energie electrică, precum şi mentenanţa sistemului de distribuţie) sunt organizate astfel încât să poată fi asigurată continuitatea în alimentarea cu energie.

Citește și: Sindicaliștii din Poliție îl atacă pe Streinu-Cercel: Dacă un ‘specialist’ gândea așa

"Echipele noastre sunt gata să intervină acolo unde este nevoie pentru a ne putea desfăşura în condiţii normale activităţile de zi cu zi, atât noi, consumatorii casnici, dar mai ales spitalele, centrele de carantină, instituţiile administrative ale statului, agenţii economici din sectorul alimentaţiei publice, companiile farmaceutice şi de produse medicale (...) Totodată, compania a luat decizia de a suspenda temporar toate activităţile care implică contactul direct cu clienţii, aceştia având la dispoziţie o serie de canale de comunicare alternative pentru obţinerea de informaţii şi efectuarea de diverse operaţiuni. Astfel, activitatea de procesare a cererilor de racordare la reţea şi de emitere a avizelor de amplasament se va realiza exclusiv online, prin intermediul site-ului delgaz.ro", notează E.ON.

Compania de distribuţie a energiei roagă clienţii să anunţe dacă se află în izolare la domiciliu, în momentul în care solicită servicii de mentenanţă.

Grupul german E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie, având în România o prezenţă consolidată de-a lungul a 15 ani.

Companiile-fanion ale grupului sunt Delgaz Grid şi E.ON Energie România, acestea desfăşurând activităţi de distribuţie, respectiv de furnizare a energiei şi a soluţiilor energetice pentru circa 3,1 milioane de clienţi.

De la intrarea pe piaţa din România grupul E.ON a investit circa 1,6 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor. Totodată, valoarea contribuţiilor virate la bugetul de stat şi bugetele locale se ridică la două miliarde de euro.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.