Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Johnson & Johnson marchează o nouă eră: Logo-ul său vechi de peste 130 de ani va fi înlocuit

WSJ
Johnson&Johnson

Gigantul grup din industria farmaceutică Johnson & Johnson a declarat joi că va înlocui binecunoscutul logo sub formă de semnătură pe care l-a folosit din 1887, cu unul cu un aspect modern, care reflectă accentul său pus pe produse farmaceutice şi dispozitive medicale, transmite CNBC.

Logo-ul original, bazat pe semnătura cofondatorului James Wood Johnson, va fi încă văzut pentru moment pe produse de larg consum, cum ar fi şamponul pentru copii de la Kenvue, o nouă companie desprinsă recent din J&J.

Johnson & Johnson însuşi şi-a concentrat atenţia către produse farmaceutice şi dispozitive medicale.

Noul logo, care include o nuanţă diferită de roşu, îşi propune să recunoască transformarea J&J într-o ”companie pură de îngrijire a sănătăţii”, a declarat Vanessa Broadhurst, vicepreşedinte executiv al companiei.

content-image

Logu-ul semnătură a fost ”una dintre cele mai utilizate embleme ale unei companii din lume”, a declarat J&J într-o postare pe site-ul său, din 2017. Dar a început să-şi arate vârsta într-o eră a mesajelor text şi a emoji-urilor.

Mulţi copii nu mai învaţă să scrie cursiv la şcoală, a remarcat consultantul de marketing Laura Ries.

Oamenii pot recunoaşte semnătura, dar nu o citesc neapărat, a spus ea.

Noul logo, a spus ea, este mai uşor de procesat.

”Pentru că este mai uşor, aproape că vă atrage atenţia asupra acestui lucru”, a spus Ries, care nu a fost implicat în schimbarea siglei.

Ries a remarcat, de asemenea, că oamenii probabil au identificat mai mult logo-ul scris cu produsele Kenvue, pe care le văd pe rafturile farmaciilor, cum ar fi Band-Aids, Listerine şi Tylenol.

”Toată lumea şi-a spălat copilul cu şampon pentru copii Johnson & Johnson”, a spus ea.

Un purtător de cuvânt al Kenvue a declarat că marca J&J pe produse precum Band Aids va fi eliminată treptat.

Sigla semnătură ar putea fi găsită şi pe sticlele de pulbere pentru bebeluşi pe bază de talc a companiei, acum întreruptă, care a generat procese care susţin că a provocat cancer.

J&J a insistat că pulberea este sigură. Afacerea de consum a ajutat J&J să devină cel mai mare producător de produse de îngrijire a sănătăţii din lume, cu vânzări anuale de peste 90 de miliarde de dolari. Dar diviziile sale farmaceutice şi de dispozitive medicale au depăşit-o cu uşurinţă ca dimensiune, când a fost anunţată separarea, la sfârşitul anului 2021.

J&J, cu sediul în New Brunswick, New Jersey, îşi va redenumi, de asemenea, segmentul farmaceutic Janssen, schimbându-l în Johnson & Johnson Innovative Medicine.

Segmentul său de dispozitive şi tehnologie medicală se va numi MedTech.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.