Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

JPMorgan, cea mai mare bancă din SUA, a făcut un pas masiv în Metaverse, deschizând un lounge virtual în populara lume bazată pe blockchain, Decentraland

www.stirileprotv.ro
JP Morgan

Cea mai mare bancă din SUA, JPMorgan, a făcut un pas masiv în Metaverse, deschizând un lounge virtual în populara lume bazată pe blockchain, Decentraland , după ce a etichetat sectorul drept o oportunitate de 1 trilion de dolari, conform cointelegraph.com.

Vizitatorii lounge-ului, situat în mall-ul Metajuku din Decentraland , sunt întâmpinați de un tigru roaming și de un portret digital al lui Jamie Dimon, CEO-ul JPMorgan. Dacă jucătorii urcă la etaj, pot urmări prezentarea unui director cu privire la economia criptomonedei.

„Salonul onyx”, numit după sistemul intern de plăți blockchain al JPMorgan, a fost dezvăluit alături de un raport al băncii, care detaliază tipurile de oportunități de afaceri pe care companiile se pot aștepta să le găsească în Metaverse.

Raportul afirmă: „Metaverse se va infiltra probabil în fiecare sector într-un fel în următorii ani, cu oportunitatea de piață estimată la peste 1 trilion de dolari în venituri anuale”, subliniind totodată că 54 de miliarde de dolari sunt deja cheltuiți pe bunuri virtuale în fiecare an. dublul sumei cheltuite cumpărând muzică.

Raportul notează că prețul mediu al terenurilor virtuale s-a dublat de la 6.000 de dolari la 12.000 de dolari între iunie și decembrie anul trecut și prezice că cheltuielile publicitare în joc vor ajunge la 18,4 miliarde de dolari pe an până în 2027.

JPMorgan a identificat un număr mare de creatori individuali care folosesc Web3 pentru a-și monetiza munca în moduri noi, ca forță motrice din spatele noii economii care se construiește în Metaverse.

„Această economie de proprietate democratică, împreună cu posibilitatea de interoperabilitate, ar putea debloca oportunități economice imense, prin care bunurile și serviciile digitale nu mai sunt captive unei platforme sau mărci singulare de jocuri.”

Adopția din ce în ce mai mare a Metaverse este, de asemenea, determinată de interesul mărcilor masive, notează JPMorgan, care citează mișcarea Adidas și Nike de a crea produse și vitrine bazate pe NFT , precum și deschiderea unui magazin Metaverse de către Samsung drept pași uriași înainte în adoptare.

Ca pentru a sublinia acest lucru, Disney a anunțat în această dimineață că a numit oficial un nou director executiv, Mike White, care să-și conducă incursiunea în Metaverse. Potrivit unui memoriu al CEO-ului Disney, Bob Chapek, Disney caută să-și extindă priceperea de a povesti în domeniul digital. „Astăzi, avem oportunitatea de a conecta aceste universuri și de a crea o paradigmă complet nouă pentru modul în care publicul experimentează și se implică în poveștile noastre”, a spus Chapek.

Totuși, raportul JPMorgan nu a fost deloc pozitiv.

Într-o secțiune intitulată „Navigarea hype versus realitate”, raportul spunea: „În ciuda multă entuziasm cu privire la posibilitățile Metaverse, pentru a-i permite întregul potențial de implicare, construirea comunității, autoexprimare și comerț, domeniile cheie trebuie să să fie dezvoltate și maturizate în continuare”, indicând defecte în experiența generală a utilizatorului, performanța slabă a avatarurilor, precum și dificultăți cu infrastructura comercială.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.