Emisiunea „Exatlon”, difuzată de televiziunea Kanal D, a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public, miercuri seară, în intervalul de difuzare 20.05 – 23.03. Show-ul a fost urmărit de peste 1,5 milioane de telespectatori la nivel naţional. Emisiunea a fost urmărită de 1.547.000 de telespectatori la nivel naţional, obţinând 8,7 puncte de rating şi 20,2% cotă de piaţă. Pe cel de-al doilea loc în top, în acelaşi interval orar, s-a situat Antena 1, cu 6,4 puncte de rating şi 15% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media, informează Kanal D.
Citește și: Proiect de lege revoluţionar: Ce perioade ar putea fi incluse în stagiul de cotizare la pensie
Pe segmental de public comercial, format din telespectatori din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, emisiunea a înregistrat 7,1 puncte de rating şi 21,2% cotă de piaţă, spre deosebire de Pro TV, care a ocupat cel de-al doilea loc în top, cu 6,2 puncte de rating şi 18,6% cotă de piaţă. La nivel urban, „Exatlon” a obţinut 7,6 puncte de rating si 17,6% cotă de piaţă, pe cel de-al doilea loc în clasament situându-se Antena 1, cu 6,3 puncte de rating şi 14,5% cotă de piaţă, conform news.ro.