Kingfisher, al doilea mare lanţ de magazine de bricolaj din Europa, a anunţat miercuri că va plăti aproximativ zece milioane de euro în numerar pentru achiziţionarea platformei online NeedHelp, pentru a-şi extinde serviciile către clienţi şi a-şi spori capacităţile digitale, transmit Reuters şi site-ul lse.co.uk.
NeedHelp este o platformă online care conectează clienţii ce au nevoie de ajutor pentru renovarea locuinţelor cu profesionişti şi alţi experţi calificaţi, fie direct în magazine sau online. Guillaume de Kergariou, care a înfiinţat NeedHelp în Franţa în 2014, a reinvestit câştigurile obţinute în urma vânzării într-o participaţie de 20% în afacere, astfel încât Kingfisher va deţine restul de 80%.
Guillaume de Kergariou va rămâne directorul general al platformei, pentru a conduce echipa şi a creşte afacerea, a informat grupul britanic Kingfisher.
NeedHelp operează şi în Elveţia, Germania, Belgia, Austria şi Olanda, dar furnizează de asemenea servicii clienţilor în peste 500 de magazine, inclusiv ale subsidiarelor franceze a Kingfisher, Castorama şi Brico Depot.
La Bursa de la Londra, acţiunile Kingfisher au scăzut miercuri dimineaţă cu 0,3%, la 276,80 penny.
Kingfisher a anunţat recent că profitul său a urcat cu 23%, în primul semestru din 2020, după ce criza provocată de pandemia de coronavirus (COVID-19) i-a stimulat pe consumatori să redescopere bucuria renovării locuinţelor.
În perioada aprilie-iulie 2020, vânzările la magazinele deschise de peste un an au crescut cu 19,5%, iar în perioada 1 august - 20 septembrie au urcat cu 16,6%.
De asemenea, criza a majorat vânzările online, Kingfisher raportând o creştere de 164% în primul semestru din 2020.
În primele şase luni din acest an, profitul ajustat înainte de taxe a urcat la 415 milioane de lire sterline (531 milioane de dolari), depăşind aşteptările analiştilor, cu mult peste nivelul de 37 milioane de lire sterline înregistrat în perioada similară din 2019.
Vânzările totale au scăzut cu 1,3%, la 5,92 miliarde de lire sterline, reflectând impactul pandemiei în primul trimestru, când s-au închis magazinele.
Kingfisher deţine brandurile B&Q şi Screwfix în Marea Britanie, Castorama şi Brico Depot în alte state europene, inclusiv România.
Brico Depot România, parte a grupului Kingfisher, are în prezent o reţea de 15 magazine. Începând cu luna decembrie 2017, Kingfisher a achiziţionat întreaga reţea de magazine Praktiker România.
Kingfisher cumpără NeedHelp - Tranzacție de 10 milioane de euro
Explorează subiectul
Articole Similare

611
Decizie radicală a Curții Europene de Justiție - 'Ginul fără alcool' devine ilegal / Ce trebuie să știe consumatorii
611

2.863
Retailerul care va construi cel mai mare magazin din România. Construcția va începe peste trei luni
2.863

2.526
'Economia, foarte aproape de pragul recesiunii. Se apropie stagflația' - avertismentul care zguduie Guvernul Bolojan după raportul FMI (analiză)
2.526

1.235
Criza carburanților - România nu a cerut OFAC amânare pentru a rezolva cazul Lukoil, după sancțiunile SUA: Mai avem răgaz până pe 13 decembrie
1.235

34
Lansarea iPhone 17 aduce creșteri de vânzări pentru Apple pe piața chineză
34

122
După ce a scăpat de faliment, Grecia anunță că va reduce masiv datoria publică
122

34
S-a ajuns la un acord provizoriu privind bugetul UE pentru 2026
34

37
China profită de absența SUA și își amplifică influența la summitul climatic din Brazilia
37

79
Băncile, înapoi în joc? Bogdan Petre (ASPES), semnal de alarmă la BNR: România nu își mai poate permite întârzieri în reforme
79

2.420
Respiro crucial - SUA îi salvează pe bulgari de la criza carburanților: ce derogare au obținut pentru sancțiunile Lukoil
2.420

18
Angajaţii Lukoil din Irak au probleme cu salariile
18

29
Serbia primește o amânare de trei luni pentru compania petrolieră NIS, controlată majoritar de Rusia
29

2.065
Lukoil, salvată în ultimul moment? SUA prelungesc termenul limită pentru vânzarea activelor internaționale - și au deja un favorit
2.065


















Comentează