Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Lanţul românesc de magazine de bijuterii de lux Teilor deschide un nou magazin în Budapesta

Agerpres.ro
safir din Caşmir de 27 de carate bijuterii

Lanţul românesc de magazine de bijuterii de lux Teilor se extinde în Ungaria, deschizând un nou magazin în Budapesta. Compania deţine trei magazine în Ungaria şi un număr total de 62 de magazine fizice, fiind prezent în 5 ţări din Europa Centrală şi de Est, potrivit news.ro.

”Teilor, lanţul de magazine de bijuterii de lux, cu prezenţă în regiunea Europei Centrale şi de Est, îşi continuă expansiunea în Ungaria prin deschiderea unui nou magazin în Budapesta. Astăzi, Teilor deţine trei magazine în Ungaria şi un număr total de 62 de magazine fizice, fiind prezent în 5 ţări din Europa Centrală şi de Est”, anunţă compania.

Noul magazin din Budapesta este prezent în Arena Mall şi are o suprafaţă de 104 mp, fiind gestionat de patru angajaţi. Portofoliul de produse include o selecţie de brăţări cu pietre preţioase, printre care diamante, rubine, safire, smaralde şi tanzanite, inclusiv o brăţară Tennis cu o valoare de peste 25.000 de euro, precum şi un inel fluture în valoare de peste 10.000 de euro.

„Pentru noi, Ungaria reprezintă una dintre cele mai importante pieţe internaţionale în momentul de faţă, iar evoluţia magazinelor Teilor ne-a încurajat să ne extindem prezenţa în această ţară. Brandul Teilor a fost construit astfel încât să permită dezvoltarea în afara graniţelor României, produsele vândute în magazinele noastre având un public larg, fără a exista o limitare geografică pentru ele. Obiectivul nostru este, odată cu deschiderea unei noi locaţii, să le oferim clienţilor o experienţă de lux, iar calitatea produselor, consilierea şi arhitectura magazinului reprezintă pentru noi diferenţiatori importanţi, prin care am reuşit să ne fidelizăm clienţii. Acest fenomen a fost remarcat inclusiv în magazinele noastre din Ungaria, unde există un interes ridicat pentru tendinţele internaţionale în domeniile modei şi al bijuteriilor, clienţii apreciind produsele noastre. Vom continua să explorăm noi posibilităţi de extindere a lanţului Teilor, inclusiv în Ungaria, unde avem în plan deschiderea unor magazine şi în afara Budapestei,” a declarat Willy Dicu, CEO al Teilor.

Deschiderea celui de-al treilea magazin din Ungaria face parte din procesul de expansiune internaţională vizat de Teilor, pentru care compania a bugetat în acest an investiţii în valoare de 27 de milioane de lei. Magazinul din Budapesta este al şaselea magazin deschis de Teilor în acest an, după cele trei din România – în Colosseum Mall din Bucureşti, Iulius Mall din Iaşi şi Piatra Neamţ Shopping City – şi cele din Europa Centrală – din Polonia, în centrul comercial Posnania din Poznan şi din Cehia, în centrul comercial Westfield Chodov din Praga.

Pe măsură ce reţeaua de magazine internaţionale se extinde, activitatea companiei din perioada următoare se va axa pe creşterea notorietăţii brandului în Polonia, Ungaria, Bulgaria şi Cehia, precum şi pe extinderea bazei de clienţi şi a traficului din magazine prin campanii dedicate.

Până la finalul acestui an, compania vizează inaugurarea altor două magazine noi, care vor dezvolta reţeaua Teilor până la 64 de magazine, dintre care 51 de magazine în România şi 13 magazine internaţionale, în Polonia, Ungaria, Bulgaria şi Cehia. Pe lângă magazinele fizice, Teilor operează, în prezent, cinci platforme online – teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.bg şi teilor.pl.

În 2021, Teilor a înregistrat o cifră de afaceri de 231,5 milioane de lei, în creştere cu 65% faţă de o cifră de afaceri de 140,4 milioane de lei înregistrată în 2020. Creşterea vânzărilor a fost determinată, în principal, de o cerere tot mai ridicată pentru bijuteriile de înaltă calitate şi de vânzările crescute la categoria inelelor de logodnă. Din punct de vedere istoric, Teilor a generat mai mult de un sfert din vânzările sale anuale în perioada iulie-septembrie, ca urmare a creşterii numărului de cereri în căsătorie în perioada verii.

Teilor este un lanţ internaţional de magazine de bijuterii de lux cu o tradiţie de 24 de ani. Prezent în România, Polonia, Ungaria, Bulgaria şi Cehia, compania deţine 62 de magazine fizice şi o prezenţă online puternică prin intermediul platformelor sale de comerţ electronic teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.pl şi teilor.bg. Colecţiile Teilor includ bijuterii din aur, precum şi bijuterii incrustate cu diamante şi pietre preţioase.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.