Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Lăzăroiu o face praf pe Udrea: S-a adresat unui public otevist

Sebastian Lazaroiu

"E un scor bun în sensul că partidul a depăşit pragul de intrare, dar e într-adevăr un scor dezamăgitor, pentru că obiectivul era cel puţin 10% şi era perfect realizabil şi potenţialul partidului e mult mai mare de 6%, e chiar peste 10%, având în vedere că a fost sprijinit de preşedintele Traian Băsescu şi electoratul preşedintelui Traian Băsescu e mult mai mare de 15%", a declarat, la RFI , Lăzăroiu referindu-se la scorul obţinut de PMP. Fostul consilier prezidenţial crede că "actuala conducere nu a reuşit să convingă sau oamenii care s-au ocupat de campanie, nu vorbesc neapărat de conducerea partidului, nu au reuşit să convingă aceşti potenţiali votanţi. Cred că mesajele de campanie nu s-au adresat în nici un fel tipului de electorat al lui Traian Băsescu. Mie mi s-a părut că au fost mesaje care se adresau mai degrabă unui public otevist, hai să-i spunem aşa. Campania în bună parte a diminuat scorul partidului, deşi campaniile de obicei nu influenţează aşa de mult scorurile pe care le iau partidele. Campania PMP cred că a avut o influenţă, dar în sens negativ". Întrebat dacă Elena Udrea ar trebui să facă un pas înapoi, Lăzăroiu s-a ferit să o critice direct pe deputata PMP: "E clar că persoanele care s-au ocupat de campanie, care au fost vizibile trebuie să tragă nişte învăţăminte. De fapt, strategia de campanie a fost greşită şi nu cred că există UN vinovat, pentru că deciziile bănuiesc că s-au luat acolo, într-un grup, deciziile politice, legate de campanie".

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.