Mult aşteptata „decizie” anunţată de LeBron James a venit. Baschetbalistul a semnat un contract cu producătorul de coniac Hennessy.
„Decizia a fost luată, să toastăm pentru al 23-lea an”, a scris compania, preluând acelaşi videoclip pe care „Regele” James l-a distribuit luni.
Câteva minute mai târziu, LeBron James a repostat pe X anunţul oficial al mărcii de coniac, folosind emoticoane glumeţe. O modalitate de a oficializa acest contract publicitar probabil foarte profitabil.
Mulţi fani ai NBA se temeau că jucătorul lui Los Angeles Lakers (40 de ani) îşi va anunţa retragerea la sfârşitul sezonului.
În mesajul său de luni, LeBron James făcea paralelă cu „The Decision” („Decizia”), celebra explicaţie a plecării sale în 2010 de la Cleveland la Miami, unde a câştigat două dintre cele patru titluri NBA.
LeBron James a refăcut în cele din urmă decorul celebrei secvenţe din 2010 (aşezat în faţa unui jurnalist, îmbrăcat într-o cămaşă roşie în carouri)... dar pentru a-şi dezvălui angajamentul faţă de Hennesy.
Fanii erau panicați
Având în vedere aşteptările legate de acest videoclip, LeBron James a reuşit în orice caz să-şi atingă obiectivul de marketing. Perspectiva de a-l vedea retrăgându-se anul viitor a provocat panică printre fanii NBA şi ai Lakers.
Biletele pentru ultimul meci al sezonului regulat pe teren propriu al francizei californiene s-au vândut ca pâinea caldă, iar preţurile au explodat în ultimele ore. În timp ce cel mai ieftin bilet costa 72,5 euro, acesta se revindea cu aproape 380 de euro după mesajul postat de cvadruplul campion NBA.
„Sunt fericit că pot continua să practic acest sport pe care îl iubesc pentru un nou sezon. Indiferent de cum vor evolua lucrurile, sunt foarte implicat, pentru că nu ştiu când se va termina, chiar dacă sfârşitul se apropie”, a spus sportivul.
Comentează