Conform unui comunicat al CSALB, numărul cazurilor de litigii între consumatori și bănci rezolvate pe cale amiabilă este în creștere

Autor: Daniel Mihai Dragomir

Publicat: 20-04-2023

Actualizat: 20-04-2023

Article thumbnail

Sursă foto: csalb.ro

Tot mai multe procese dintre consumatori și bănci, purtate în instanță, ajung să se rezolve amiabil, se arată într-un comunicat al Centrului de soluționare alternativă a litigiilor din domeniul bancar (CSALB), scrie Rador.

Astfel, de la începutul anului, 73 de litigii aflate pe rolul instanțelor au fost soluționate prin negociere, mai multe decât în tot anul 2021. În aceste cazuri, procesele s-au oprit, iar clienții și băncile au decis să ajungă la un compromis.

Potrivit unor reprezentanți ai Băncii Naționale, în timp ce în instanță un proces dintre consumatori și bănci poate dura câțiva ani, soluționarea alternativă are un termen maxim de 90 de zile. Anul trecut, durata medie a unei concilieri a fost de 25 de zile.

Google News
Explorează subiectul
Comentează
Articole Similare
Parteneri