Louis Vuitton a înlocuit formatul tradiţional al unei defilări de modă cu un recital al cântăreţei spaniole Rosalia, care a devenit vedeta show-ului de prezentare a colecţiei masculine a celebrei case de modă franceze, desfăşurat joi la Paris, informează Reuters.
Rosalia a deschis spectacolul live al casei de modă deţinută de grupul LVMH şi şi-a făcut apariţia dintr-o zonă întunecată a scenei purtând o jachetă pufoasă de culoare albă, pantaloni largi de jogging şi ochelari de soare.
Vedeta pop, recompensată cu mai multe trofee Latin Grammy, a animat podiumul de prezentare, construit astfel încât să semene cu interiorul unei locuinţe - s-a întins pe o canapea, a sărit pe pat şi a cântat de pe acoperişul unei maşini strălucitoare, de culoare galbenă, potrivit Agerpres.
Modele îmbrăcate în jachete lungi, cu revere scrobite şi purtând poşete strălucitoare au defilat pe lângă cântăreaţă, ţinutele lor fiind completate de pălării teşite şi şepci de baseball.
Ţinute diverse, de la sacouri la geci tip aviator, au pus în evidenţă siluetele alungite ale modelelor, iar spectacolul a fost completat cu câteva obiecte de decor şi logo presărate pe scenă.
În iunie, prezentarea colecţiei masculine Vuitton a inclus prezenţa ansamblului din Florida Marching 100 şi a rapperului Kendrick Lamar.
Cea mai mare casă de modă din lume l-a numit săptămâna trecută în funcţia de CEO pe Pietro Beccari, care l-a înlocuit pe veteranul industriei Michael Burke.