Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

LOVITURĂ grea pentru ProTV: o ascensiune surprinzătoare pe piața media

pro tv

Piața media a înregistrat pierderi considerabile pe perioada de vară, cea mai afectată televiziune fiind ProTV. Pro TV a pierdut în iulie 150.000 de telespectatori de la orașe față de iunie, lună în care s-a desfășurat cea mai mare parte a competiției Euro 2016.

Citește și: VIDEO - Delia a RĂZBUFNIT: răspuns VIRULENT pentru părinții care o acuză

Cea mai importantă evoluție a fost a Digi Sport. Postul deținut de grupul RCS&RDS a urcat 12 locuri, după ce în a doua parte a lunii trecute a luat startul un nou sezon de Liga I, informează Paginademedia.

Cea mai importantă scădere în prim-time a fost a Pro TV, care în iunie a avut cea mai mare parte din Euro 2016. Postul a avut, la orașe, un minus de 150.000 de telespectatori în iulie, față de iunie.

  • Încheierea Euro 2016 s-a simțit în audiențe. Pro TV a pierdut în iulie 150.000 de telespectatori de la orașe față de iunie, lună în care s-a desfășurat cea mai mare parte a competiției europene de fotbal. Postul a avut, în prime-time o medie de 658.000 de persoane.
  • Kanal D își păstrează poziția a doua în prime-time, având o medie de 467.000 de telespectatori, în luna iulie, pe intervalul de mare audiență. Scădere și la postul turcesc față de lune iunie.
  • Antena 1, a treia televiziune, la orașe. Postul a avut o medie de 376.000 de privitori, cu o ușoară scădere față de iunie, când postul a fost urmărit de 392.000 de persoane.
  • Acasă TV a avut o creștere ușoară a audiențelor, care a poziționat postul pe locul opt, după ce în iunie a fost pe poziția a zecea.
  • Cea mai importantă creștere este a Digi Sport. Televiziunea de sport a RCS&RDS a urcat 12 locuri, până pe poziția a zecea și a ajuns la o medie de 76.000 de telespectatori, în prime-time. Creșterea a venit pe fondul meciurilor de fotbal, precum Supercupa României, Cupa Ligii, dar și debutul, pe 20 iunie, a noului sezon al Ligii I.
  • De cealaltă parte, Dolce Sport a căzut 11 locuri în iunie față de iulie, după încheierea Euro 2016, care a fost integral la postul grupului Telekom.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.