Angajaţii CJ Ilfov au fost testaţi pentru COVID-19, cu excepţia câtorva care sunt în concediu ori care au fost învoiţi miercuri şi care vor face testul joi, a anunţat preşedintele CJ Ilfov, Marian Petrache, după ce un salariat a fost confirmat pozitiv, iar activitatea instituţiei a fost suspendată până luni.
El şi-a exprimat convingerea că măsurile luate de Consiliul Judeţean pentru reducerea riscului de infectare îşi vor arăta efectele, dar a menţionat că dacă mai mulţi angajaţi vor fi avea rezultate pozitive la testul COVID-19, există personal suficient pentru ca activitatea instituţiei să nu fie întreruptă.
"Important e să ai în fiecare Direcţie oameni care să poată să ia probleme urgente până intri într-o normalitate (...). Mesajul nostru este că numai angajaţii care vor primi telefon nu vor veni luni la serviciu, vor primi telefon doar cei care au testul pozitiv", a precizat Marian Petrache.
În ceea ce priveşte programul de lucru care se va aplica de luni, el a menţionat că acesta va fi stabilit zilele acestea. "Dacă primim, cel târziu, rezultatele vineri, sâmbătă, duminică, avem timp să ne facem strategia asupra modului în care vom lucra", a mai declarat Marian Petrache.
Potrivit unui comunicat al CJ Ilfov, pozitivarea testului angajatului instituţiei s-a făcut în cursul serii de marţi, prin urmare conducerea CJ Ilfov a decis ca întreaga activitate să se suspende de miercuri până vineri inclusiv, timp în care se face testarea tuturor angajaţilor şi clădirea va fi dezinfectată metru cu metru, prin nebulizare, iar de luni se va relua activitatea.
De începutul pandemiei, activitatea la CJ a fost modificată - ore de venire la serviciu schimbate, pe ture, fiind amenajate încăperi de lucru în plus, iar dezinfectarea suprafeţelor a fost făcută de mai multe ori pe zi, în fiecare vineri efectuându-se dezinfectarea totală. De asemenea, s-au asigurat câte trei măşti pe zi pentru fiecare dintre angajaţi. Lucrul cu publicul a fost oprit şi întreaga interacţiune s-a făcut online, a adăugat CJ Ilfov.