Directorul general al Facebook, Mark Zuckerberg, a anunţat marţi că operatorul reţelei de socializare va crea un buton nou, numit ”clear history”, prin care utilizatorii vor putea să şteargă istoricul de navigare, transmite Reuters.
Zuckerberg a scris pe contul său de Facebook că va discuta despre această funcţie la conferinţa anuală F8 a Facebook, care a început marţi.
Citește și: Total neașteptat! Unde au lucrat părinții Irinei Tănase, iubita lui Liviu Dragnea
”Această funcţie vă va permite să vedeţi site-urile şi aplicaţiile care ne trimit informaţii atunci când le folosiţi, să ştergeţi aceste informaţii din contul vostru şi să blocaţi capacitatea noastră de a le păstra asociate cu contul vostru”, a anunţat compania pe o postare separată pe blog.
Zuckerberg a comparat noua funcţie cu opţiunea de a şterge cookie-urile dintr-un browser, despre care el a spus că ar putea înrăutăţi experienţa utilizatorului, pentru că mulţi dintre aceştia ar putea fi nevoiţi să facă reconfiguraţii.
Citește și: Cine are cele mai multe victorii la Exalton până acum! El ar putea câștiga 100.000 de euro
Facebook a explicat că introducerea funcţiei ar putea dura câteva luni şi a adăugat că va colabora cu susţinători ai confidenţialităţii informaţiilor, cu oficiali şi cu reprezentanţi ai autorităţilor de reglementare.
Companiile de tehnologie sunt urmărite atent în legătură cu modul în care protejează datele clienţilor, după ce Facebook a ajuns în centrul unui scandal din cauza gestionării incorecte a datelor a milioane de utilizatori, de către firma de consultanţă politică Cambridge Analitica.
Citește și: Inna, prinsă în mijlocul unui scandal amoros! Ar fi “stricat” căsnicia unui actor celebru
“Unul din lucrurile pe care l-am aflat după audierea mea în Congres este că nu am avut răspunsuri suficient de clare la unele dintre întrebările legate de date”, a mai scris Zuckerberg.