Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Ministerul Transporturilor cedează Portul Constanța. VEZI care este planul

Portul Constanta
Planul a fost prezentat de ministrul Dan Șova. În primul rând actualul șef de la Transporturi a ținut să spună din start că abordarea foștilor miniștri Traian Băsescu și Ramona Mănescu a fost radical greșită atunci când au invocat tot felul de motive pentru a menține monopolul Ministerului Transporturilor asupra Portului Constanța. "După demonstrația de la Ministerul Transporturilor (n.a a sindicaliștilor din Portul Constanța) și dupa discuția mea cu ei prin Dumitru Costin (n.a președintele Blocului Național Sindical) și le-am spus ce am de gând. În acest moment MTI are 60%, Primăria Constanța are 20% și Fondul Proprietatea are 20%. Intenționez să mai dăm la Primăriei Constanța până la 33% și 14% scoatem pe bursă. Asta înseamnă că în final structura acționariatului ar arăta astfel: -33% MTI -33% Primăria Constanța -14% tranzacționate pe bursă -20% Fondul Proprietatea Transformăm așadar Portul Constanța în companie publică.", a explicat ministrul Dan Șova în Emisiunea Q&A realizată de Alessandra Stoicescu de la Antena 3. În opinia sa nu se poate spune că MTI a cedat, ci că se face exact ceea ce e normal să se facă: "Mazăre avea dreptate că nu se fac investiții, că se închiriaza ieftin docurile și că Portul nu contribuia cu nimic la bugetul orașului. Dacă ar fi fost vorba de cedarea către Primăria Constanța a 51% așa cum au lăsat să se înțeleagă Traian Băsescu și Ramona Mănescu era altceva, dar aici nu de asta e vorba.", a spus ministrul. Dan Șova susține că în acest fel Portul Constanța va ajunge cel mai mare port din Europa. "În portul Constanța lucrează acum 25 de mii de oameni și e loc de multi mai mulți. Înainte de 1989 lucrau peste 200.000 de mii de oameni. Legat de această transformare a Portului Cosntanța e legat și terminalul de mare adâncime Constanța Sud care va transforma acest port în cel mai mare din Europa. Nu ii facem pe plac lui Mazare ci e absolut firesc sa facem așa.", a concluzionat el.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.