Acestea ilustrează “susținătorii organizației”, dar în realitate, pe site-ul de pe care a fost downloadată, imaginea poartă denumirea de “Happy Crowd with Thumb Up”.
Persoanele din fotografie cu siguranță nu sunt cetățeni români, unul dintre cele mai puternice argumente în acest sens fiind faptul că aceeași imagine a fost folosită și pe alte site-uri.
Citeste si:DESPRE cât de românească e campania electorală a PSDCampania PNL a ajuns pe pereți! Liberalii “fură” “Basarabia e România”!Reacția consilierului lui Ponta la fotografiile din Polonia de pe afișele PSD: Alte atacuri se mai pot inventa?
Poza mai apare pe site-ul asociației americane a furnizărilor de servicii de telecomunicații, site-ul unui restaurant din Barcelona, la rubrica „Meniuri pentru grupuri”, site-ul unui lanț de magazine din Rusia, la rubrica „Anunțuri de angajare”, cel al unei firme de catering din Australia, cel al Cărții australiene a recordurilor și pe blogul unei firme de bijuterii din România, la rubrica „Cat de multumiti sunt clientii nostri?”.